2021年3月5日星期五

韓式辣醬雞 + 麻醬蘭州麵 + 紅油拍青瓜 + 旺 C 拼菠菜 ( 5-MAR-2021 )




( 5-MAR-2021  FRI )

今朝落毛毛雨   所以真係覺得凍咗 ~

里奧大人今日 WFH   又可以陪我食早餐喇 ~ 

里奧大人特登買比我飲嘅樽仔奶茶   佢叫我拎番工   但我話唔啦   拎到番去都暖哂   叫佢自己一陣飲呢


菇場唔忙呀   又做下自己嘢 ~

今日約師傅整熱水爐   原來有零件壞咗   同埋水壓低   所以成日無力   之後佢校大咗就無問題   成個過程 10 分鐘搞掂 ~

Lunch Time 出去買消毒洗手液   行咗 25 分鐘就要即買牛腩河番菇場   因為落緊毛毛雨喇 ~


忙下停下   有時打字打到呆呆哋   居然問 8 卦廿字點打 ?!?!   我係咁打頭尾碼   其實就咁打 T 咪得囉   哈哈 ~

放工即走  番到屋企都預備喇  ~

6 點半就瞓成咁  


里奧大人 6 點幾番到屋企   又問今晚食咩   我陰陰咀笑   佢就會話係食好嘢吖嘛   哈哈 ~

是日懶餐 - 韓式辣醬雞 + 麻醬蘭州麵 + 紅油拍青瓜 + 旺 C 拚菠菜

韓式辣醬雞今次焗得脆皮喇   上網睇話可能焗爐 200 度根本唔夠 200 度   咁我用光波爐   開到 220 又真係得喎   我之前係 180 度咋 ~

麻醬蘭州麵 - 唔想麻辣   突然醒起雪柜有支芝麻醬   仲要係 3 月到期   好在睇一睇   無諗過麻醬撈蘭州麵都好味   加埋京蔥同青瓜   勁有冷麵 Feel   正呀   我就係想食呢個味道好耐喇 ~

紅油拍青瓜 - 買咗 4 條青瓜仔   尋晚手快快全部刨皮   咁食剩 2 隻   紅油撈就算喇 ~

旺 C 拚菠菜 - 前晚食剩 2 棵旺 C   尋晚食剩 1 份菠菜   咁今晚煮埋去啦   不過都仲剩番幾棵菠菜   又要留番聽晚食 lu ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼喇 ~

我坐梳化睇電視   里奧大人即主動坐埋嚟同我按摩左手   勁感動呀   不過我話唔痛呀   唔駛按呢   咁佢都有主動做家務   番工又多嘢做   個人都攰嘅   所以如果唔係勁痛   我唔會下下叫佢按摩呢 ~

9 點半瞓喺家姐隻腳度呀   嗲到呢


同家姐講聽日去佢屋企   佢問我係咪放假 ?!  我話放就係放   不過係放工   哈哈哈哈 ~

之後又話我唔係做老大咩 ?!   我話做小二呀   上年小三嘛   所以下年先做老大坐正囉 ~

比佢講完   我都即睇月暦同埋問里奧大人係咪放第二星期呀   哈哈 ~

睇埋半 Part 新聞都瞓喇   天氣涼涼哋   好快有睡意㗎 ~

沒有留言:

發佈留言