2021年3月28日星期日

肉醬意粉 + 香辣炸雞 + 西蘭花 ( 28-MAR-2021 )



( 28-MAR-2021  SUN )

今朝里奧大人起身   佢叫我瞓多陣 ~

咁我起身刷牙沖涼   之後佢話 10 分鐘內出發得唔得 ?!   我話唔得呀   太趕 ~

之後佢話巴士時間係 10 分鐘   之後就 20 分鐘   咁我就加快速度   感恩可以 10 分鐘內搞掂   但我同里奧大人講囉   下次唔好咁樣   我一緊張就會搞肚痛嘛 ~

食埋早餐就去里奧大人公司幫手   差唔多 11 點都走喇   我要去聽嘢 ~



里奧大人未放工   咁我都出去行陣   但行咗個大運都要去佢公司等佢放工   因為條街太熱喇 ~

好餓呀   里奧大人 2 點幾先放工   我話要即刻去食嘢喇   哈哈 ~



食完就番屋企   勁想快啲沖涼 ~

我買埋菜先番屋企   里奧大人就開定冷氣等我 ~

今日要大清潔廁所   搞掂哂就沖涼 ~

睇下 Youtube 又打陣機   因為真係有啲攰   唔想做家務呀 ~

里奧大人 5 點左右瞓   我眼瞓但唔想瞓囉   所以就拖地喇   哈哈 ~

6 點左右開始煲雪梨茶   里奧大人啱啱起身   不過我話 7 點幾先食   因為仲係好飽 ~

是日晚餐 - 肉醬意粉 + 香辣炸雞 + 西蘭花

肉醬意粉 - 都係落鑊炒熱   因為焗熱會好乾 ~

香辣炸雞 - 呢個最方便   焗熱就搞掂 ~

西蘭花 - 食西餐應該要配西蘭花   如果配菜心白菜仔呢啲好似好怪咁   哈哈 ~

洗埋碗再沖涼   之後休息 ~

里奧大人家姐打嚟問限聚令嘅嘢   佢完全唔明限聚令人數嘅規則   仲話澳洲係咁咁咁   里奧大人好慶囉   話呢度係澳洲咩 ?!   妳依家用緊港幣定澳幣呀 ?!   佢家姐答話以為係咁咋   里奧大人叫佢自己上網睇下啦   佢居然叫里奧大人搵番比佢睇   但里奧大人都係叫佢自己搵 ~

真係好少聽里奧大人講嘢咁慶   佢話最慶係講澳洲係咁   但呢度係香港   點會跟澳洲嘅法例呀 ?!   我咪話囉   成日咩都講澳洲   自己又唔係長時間喺澳洲生活過   又唔知自己係井底之蛙   唉 ~

其實我哋個個最憎佢係咩都話澳洲係咁   澳洲唔係咁   好心啦   依家講緊嘅係香港   成日只係聽個老公話   又唔睇下新聞   資訊又 Out   仲講到自己好巴閉咁   真係頂佢唔順   妳去住番三五七年   先好同人講自己澳洲生活係點點點啦 ~

今晚 9 點幾開始睇 "Signal (信號)"   不過睇一集算喇 ~

11 點 15 分左右都要瞓 lu   今晚有啲熱要開冷氣   咁樣會瞓得好啲呢 ~

沒有留言:

發佈留言