2021年3月12日星期五

黑椒牛仔骨 + 蠔油唐生菜 + 自家制麵包 ( 12-MAR-2021 )

今晚試康師傅紅燒牛肉麵   湯底比較油   但麵嘅質感唔錯呀   似福麵   我想食濃味嘢   所以再加碗金菇   咁就可以蘸辣椒豉油喇



( 12-MAR-2021  FRI )

非常感恩   又一覺瞓天光呀 ~

早餐食奶醬多   因為仲飽飽滯滯咁 ~


里奧大人次次收到麵包就會話我知   咁佢番到屋企   我就會提佢拎出嚟


菇場忙呀   好快就到 11 點 45 分 ~

Lunch Time 出去行陣   之後買魚片頭米粉番菇場食   今日好熱咁   食到一半要開風扇仔 ~


終於唔太忙喇   可以做自己嘢 ~

好好瞓喎   行到咁埋影相都唔郁


放工即走   今晚里奧大人晏啲放工   咁我都可以抖下先煮飯 ~

里奧大人 7 點半終於放工   我都開始預備喇 ~

8 點 15 分先食飯   我覺得夜呀 ~

是日晚餐 - 黑椒牛仔骨 + 蠔油唐生菜 + 自家制麵包

黑椒牛仔骨 - 用埋之前嘅京蔥墊底放入焗爐焗   之後就調汁再落鑊兜兩兜   我覺得係好懶嘅做法   但我真係唔想煎囉 ~

蠔油唐生菜 - 今晚清埋最後 2 棵   原來份量都幾多喎 ~

自家制麵包 - 今次係蕃薯包   甜甜地又煙韌   我覺得好味呀 ~

洗埋碗就大清潔廚房   沖埋涼都已經 9 點半 ~

開埋機洗衫就休息   今晚無咩私人時間了   因為我算早瞓   呵呵 ~

以前後生真係夜晚先出動   之後玩通頂   番到屋企就瞓到夜晚 6 點先食第一餐   但唔記得第朝番工有無精神 lu   不過精神都唔出奇丫   話明後生嘛   哈哈   依家瞓少 1 個鐘都嗌哂救命呀   哈哈 ~

睇多陣電視又打陣機   11 點都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言