2021年3月21日星期日

西洋菜餃拚鮮蝦雲吞 + 紅油青瓜拚松花皮蛋 + 滷水雞翼雞腎拚牛筋 ( 21-MAR-2021 )

家姐喺 Muji 買咗包醬油餅比我   又比多包棉花糖   里奧大人同事就送包櫻花蝦比我




( 21-MAR-2021  SUN )

今朝里奧大人出咗門口   我居然好好瞓呀   瞓到 9 點半鬧鐘響就起身 ~

拖埋地就沖涼   抖陣就出門口喇 ~

本身起身唔餓   但唔知係咪用力拖地   所以勁餓   要食熱狗餐 ~


如果我銀包有好多散紙   我多數用嚟比早餐錢   咁唔駛咁重嘛   我呢餐係 $29   咁拎咗 2 個 $5 + 3 個 $2 + 3 個 $1   比錢嘅時候就一定會講今次比得好散 ~

行咗十幾步   有人叫小姐小姐   我感覺係叫我   我見佢拎住張單出嚟   即話係咪比漏錢呀 ?!   佢話係呀   妳比漏 $10 呀   唉   真係肉酸嫂呀 ~

食完就要去聽嘢   之後就同里奧大人一齊食 Lunch ~

一路行一路腳震震   因為突然間凍到好似冬天咁呀   明明朝早出門口都熱熱哋 ~
 
焗黑椒芝士牛柳飯 - 同里奧大人 Share 食算喇   我唔係咁餓


有 5 塊牛柳   份量算多呀


食完就分頭行事   里奧大人去開會   我就去家姐屋企 ~

Berry 好搞笑   想撲我但又唔撲   但我一行入廁所洗手   佢又係咁跟住我 ~

好大塊牛舌片

 


又食芝士骨喇


我成條裙都係 Berry 啲毛   肯定又比里奧大人鬧   哈哈


其實咁樣好迫   不過佢成日都鍾意咁    



佢瞓到好林咁   但其實幾秒之後又會醒哂


晚餐係狗糧+三文魚+風乾雞肉粒


個樣好搞笑


又食


之後又望   永遠企定定一次食哂   但今晚勁呀   清哂成碗狗糧


鍾意周圍望


左望右望   但就唔望我


但望我就咁嘅樣   哈哈哈哈    


呆呆哋嘅樣   好似好乖咁   家姐叫佢傻妹   我叫佢做顛婆   家姐話我好衰呀   哈哈


其實佢個樣都係攰


我坐喺梳化抖陣   之後家姐拎疊錢出嚟   話出咗 Bonus   所以要比我同里奧大人   我已經話唔要   佢係都比   咁我要啦   基本上都係買番嘢比佢同 Berry 姐   再唔係就比佢生日大利是   所以我成日話佢真係比嚟比去   哈哈 ~

佢之前去咗 MUJI 買咗朱古力同棉花糖   又係咁問我要唔要   話唔要就即刻開嚟兩份食   勁搞笑   係都要我食咁 ~

里奧大人 5 點 40 分開完會   咁我都番屋企喇   家姐好搞笑   話里奧大人好少咁早放工   仲話個天仲咁光就車我番屋企 ~

沖埋涼就預備晚餐   里奧大人無耐都番到屋企 ~   

今晚都要 6 點 45 分開餐   比我想像中遲呢 ~

是日懶餐 - 西洋菜餃拚鮮蝦雲吞 + 紅油青瓜拚松花皮蛋 + 滷水雞翼雞腎拚牛筋

西洋菜餃拚鮮蝦雲吞 - 我頭先先同里奧大人講話今晚食八方雲集餃子   咁啱家姐話喺三才買餃   我叫佢幫我買雙拚呀   因為里奧大人鍾意食薄皮雲吞餃子呢 ~   

紅油青瓜拚松花皮蛋 - 想食濃味邢簡單嘅嘢   整呢碟就最方便   哈哈 ~

滷水雞翼雞腎拚牛筋 - 里奧大人同事整㗎   勁好味 ~

洗埋碗就可以抖   今晚都凍呀   洗完碗都無出汗   唔駛再沖多次身 ~

我叫里奧大人聽朝蒸粉果   中午食杯麵   佢話食麵食到驚   之後我話咁掉咗去啦   佢偷笑話咁又唔駛掉   咁我話我拎哂番公司食   等你無得食   佢當堂唔敢再講   哈哈 ~

隻眼得少少眼白   真係勁樣衰   但我覺得好得意呀   哈哈


9 點即睇 "女神降臨"   我真係坐定定睇㗎   所以里奧大人知我真係鍾意睇呢 ~

里奧大人話未眼瞓   咁我話睇多半集   終於 12 點 10 分先瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言