2021年3月20日星期六

日式雞肉餃子 + 黑芝麻湯丸 ( 20-MAR-2021 )




( 20-MAR-2021  SAT )

間唔中嘅星期六   都會諗如果唔駛番工都唔錯   哈哈哈哈 ~

早餐明明要少米粉   但比錯公仔麵   我唔想食嘛   因為次次食完都好滯囉   嗚嗚 ~


菇場唔忙呀   個個 Hea 住等放工 ~

我同里奧大人一齊去 mega BOX   所以我行住一田等佢   佢放工我先去巴士站 ~

2 點左右落車   食埋午餐先行 mega BOX ~

咖哩雞扒飯 ($40) - 都幾好味喎


迷你干燒伊麵 ($40) - 呢個都好味   最緊要唔油


一去到又買咗兩條 One Piece   感恩 AEON 會員有 95 折   哈哈 ~

其實今次主要係想買張薄嘅冷氣被   我同里奧大人講話唔要粉紅色就可以   咁有張係黃色   圖案係 Line 嘅 Sally   但我話 Line 都 Out Out 哋   所以再去睇其他   點知睇到野口同小丸子就勁鍾意   但係粉紅色   不過我話照買啦   哈哈哈哈   里奧大人好驚訝話粉紅色喎 ?!   我話呢啲咪邪囉   仲講   哈哈哈哈 ~

買完再去超市買嘢   我叫里奧大人睇其他嘢   之後佢去睇高達   我完全唔記得呢回事   好在佢自己周圍行下咋 ~

GUNDAM 完全唔吸引



鯊魚肉燒賣 $61.9/包   因為我唔知價   打比家姐   佢話買開係 $60   之後我話有 95 折抵嗎 ?!   佢話都抵   咁我其實咪仲買得平過佢喎   不過佢又話唔要   咁我自己買 1 包算喇


mega BOX 有得儲電子印花   但原來唔可以同一商店有兩張單   真係好 Cheap 啦   咁 AEON 超市同服裝部唔同層數   根本無可能夾單買嘛 ~

搞掂哂就搭車番屋企   但我就要再去超市買廁紙 ~

Andrex 廁紙 3 卷只係 $99   因為買滿 $150 有 95 折   其實買埋其他嘢都好快過 $150 㗎喇   之後家姐話維他奶都起碼 $15 啦   真係好在家姐話我知咋   我完全唔知送維他奶   我次次一覺得抵就會 Whatsapp 比家姐先   有啲細細隻圖話送啲咩   我唔睇架 ~

買廁紙都只係 $99   起碼要買多 $60 先過 $150   所以我買急凍鮪魚   價錢係 $21/2 Pack ~

我計好要買夠 $63   即係 $99+$63 = $162 就啱啱過 $150 ~

比錢嘅時候   Cashier 話 $12x   我仲問鯖魚唔係 $21/2 Pack 咩 ?!   但我居然拎咗 3 Pack 呀   其實我係應該要拎 6 Pack 嘛   最後叫 Cashier 嘟夠過咗 $150 就得   之後我再拎番 3 Pack 就走人   勁樣衰   哈哈 ~

番到屋企即沖涼   里奧大人話要開冷氣添呀 ~

是日晚餐 - 日式雞肉餃子 + 黑芝麻湯丸

日式雞肉餃子 - 又焗又煎   個樣都唔熟咁   我已經焗到啲餃子皮好硬喇   激鬼死我   但里奧大人話唔關我事   係啲餃子皮問題   可能佢知我又熱又攰   所以唔會話係我問題呢   哈哈 ~

黑芝麻湯丸 - 好想食呀   所以食完餃子就即煮嚟食呢 ~

洗埋碗再沖涼   諗住 8 點睇 "女神降臨"   點知都係 9 點先睇   激死我   因為真係諗住食餃子係好方便   唔駛咁多時間煮嘛 ~

睇到 11 點幾都瞓喇   今晚要開冷氣瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言