2021年3月26日星期五

CHUBBY'S PIZZA (外賣) @ 屋企 ( 26-MAR-2021 )

星期一套餐 ($165) - 環球世界薄批 (普通批) & 肉醬意粉 & 炸雞 4 件


( 26-MAR-2021  FRI )

尋晚 10 點瞓   仲一覺瞓天光   真係好感恩呢 ~

今朝覺得熱咗   同埋仍然一樣潮潮濕濕   我其實最鍾意係秋天   之後就係冬天   因為夏天要開冷氣   電費貴呀   同埋吸埋啲冷氣對身體唔好呢 ~

早餐食奶醬多   無啦啦又想食甜嘢 ~


菇場唔忙   又抖下咁啦 ~

里奧大人今日放半日假   佢去深水埗買 Hard Disk 比家姐   如果唔係下星期連續幾日假   其實我都想請假一齊去呢   哈哈 ~

里奧大人同事整咗綠豆沙   不過里奧大人今日出街   所以叫佢唔駛留比我   佢話整得好味道呀   材料多又唔太甜


Lunch Time 出去行陣   之後買酸辣買線番菇場   今次勁喇   湯底唔酸又唔辣   星期一阿齋都話湯底唔掂   但我又唔想今次要大辣喎   好驚食完個胃又唔舒服呢 ~

 
家姐咁樣影佢   先知佢對腳原來舉到咁高
 


真係好好瞓   搞到我都想瞓   哈哈



仍然唔忙呀   放工即走 ~

番到屋企即沖涼   6 點 15 分左右外賣就到   可以開餐喇 ~

食剩 3 件 Pizza 同 3 件炸雞   肉醬意粉就完全無食過   所以聽晚又食呢啲喇   哈哈 ~

食完就開機洗衫   之後休息 lu ~

呢排又濕疹發作   今次係手指同格甩底位置   我覺得手指先煩   因為成日都要洗手   希望快啲好番啦 ~   

再睇翻 "女神降臨"   其實有好多 Part 係睇唔切   所以依家睇番仍然覺得好好笑 ~

今晚 11 點左右都瞓喇   聽日要番工 ~

沒有留言:

發佈留言