2021年3月24日星期三

咖哩薯仔雞翼 + 印度煎餅 ( 24-MAR-2021 )

前晚食剩嘅白飯   尋晚飲剩嘅紫菜魚蛋湯   其實做一個湯飯都唔錯   哈哈




( 24-MAR-2021  WED )

里奧大人尋晚半夜熄咗風扇   佢話佢覺得凍   同埋我瞓到攣毛蝦米咁   即係我都凍喎   都唔知係咪   哈哈 ~

感恩都一覺瞓天光   同埋起身都精神咋 ~

今朝食芝腿治烘底   仍然覺得超級好味道 ~ 


菇場忙呀   一忙就忙到 11 點幾   話咁快又 Lunch Time ~

去一田買蛋糕比里奧大人   之後再買牛什米番菇場   今次好多牛膀同牛肺 (唔知係咪咁叫)   食完好鬼滯   同埋勁反胃添呀 ~


又唔忙啦   真係 hHea 住等放工 ~

去超市幫里奧大人買 Flakes   之後諗住行多陣   點知里奧大人話放工   咁我都即番屋企煮晚餐喇 ~

里奧大人打嚟話我買錯   因為有瓜子   我望清楚其實係 Oats 呀   佢仲話我做咩影背面   哈哈


我睇住呢張相嚟買家嘛   無可能錯囉


里奧大人 6 點 45 分左右番到屋企   今晚要 7 點半先開餐   之得頭先快快行啦 ~

第一次見咖哩有層油


是日晚餐 - 咖哩薯仔雞翼 + 印度煎餅

咖哩薯仔雞翼 - 尋晚整定   今晚翻熱就可以了   無諗過份量咁多   我要分兩個碟蒸熱呀   今次仍都係用田師傅咖哩醬   但覺得辣咗好多   以前我係要加指天椒先覺得辣㗎   今次用澳洲薯仔   其實同食中國薯仔口感無咩分別   哈哈   但我覺得一包澳洲薯仔都平   都好似有 10 小個   因為依家喺街市買 2 個中薯仔都唔平呢 ~

澳洲薯仔 ($21.9)


印度煎餅 - 第一塊差啲煎燶   我見好快脹卜卜   所以即刻反佢   之後就痴哂鑊   第二塊又無脹卜卜   咁樣反而無痴底   真係比佢玩死   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後即沖涼休息   個頭有少少痛   好在今晚唔駛追劇 ~

喺一田買嘅日本海鹽 ($13.9) / 幸堂紅茶蛋糕 ($29.9)


買比里奧大人嘅午餐   買嘢比佢好煩㗎   又要唔甜又要唔熱氣   最慘係我唔食蛋糕同餅乾   只係覺得好食就買咋   之前買比佢嘅窩夫   話脆卜卜好熱氣喎   成盒比番我

 
今晚睇 "女神降臨" 花絮   里奧大人話我真係好鍾意睇佢哋   因為無字幕都可以睇到咁開心   哈哈 ~

我睇花絮就覺得佢地拍攝真係非常認真   一個好簡單嘅鏡頭   原來都拍咗幾次   同埋天氣係超級凍   但拍嘅時候就肯定唔可以着厚褸   真係睇見都辛苦 ~

今晚個人都好似占寒占凍咁   唔多舒服呀   所以 11 點唔夠都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言