2021年3月3日星期三

香蔥鯪魚餅 + 七味粉豆腐 + 金銀蛋菠菜 ( 3-MAR-2021 )





( 3-MAR-2021  WED )

感恩一覺瞓天光呀   起身完全係好精神   又係嗰句   一星期有五日係咁就好喇   哈哈 ~

早餐仍然食奶醬多   好味好味 ~


菇場唔忙   係時候清埋啲唔想清嘅嘢 ~

同 8 卦 Skype   我係咪都會話鬼佢先   但有時又會讚下佢   我話發覺佢都有好人嘅時候   佢即問佢做過啲咩同幾時嘅事 ?!   我答佢話: 你唔番嘅時候   哈哈哈哈 ~

Lunch Time 行咗 15 分鐘就即買 Lunch   因為條街真係好凍   最衰自己無着外套啦   唉 ~


阿齋以為我又食酸辣米線   佢話我今朝好怪咁望佢喎   我話想望下啲靚嘢嘛   佢話唔信   我話又要問人   但講真話又唔信   哈哈 ~

又要做長命 Report 呀   真係好怕對數字   對到眼瞓 ~

放工即走   里奧大人話今晚會遲啲放工   所以我去超市買嘢 ~

咁我排隊比錢   但突然暈一暈咁   所以我唔敢郁   但之後見到有個阿婆企喺我隔離   仲企我前面少少   擺明想打尖   不過見佢得一樣嘢就算   但我加句下次唔該排隊   最憎呢啲人 ~

番到屋企浸好菜   之後里奧大人 7 點打嚟話叫我食先   驚我餓   因為要好晏走   咁我即問幾點走得啦 ?!   佢話半個鐘頭後   我話等埋啦   反正我唔餓 ~

本身諗住煎好哂啲嘢   等里奧大人番嚟就焗熱去   但諗諗下即係要做多樣   所以等埋佢先煮好過   哈哈 ~

里奧大人終於 7 點 40 分先放工   我都要即預備喇   我話今晚食完飯先好沖涼   因為唔想等   不過佢好彩   佢番到嚟都未有得食   可以沖涼   哈哈 ~

今晚煮一個辛辣麵 Share 食   里奧大人不知幾開心   都唔明點解食麵會咁開心囉 ~

是日晚餐 - 香蔥鯪魚餅 + 七味粉豆腐 + 金銀蛋菠菜

香蔥鯪魚餅 - 好有心機煎   特登煎到四面都脆卜卜   所以之後隻左手勁痛啦   因為我用鑊鏟將佢哋固定   煎咗好耐呢 ~

七味粉豆腐 - 呢碟就無心機煎   哈哈   所以加七味粉搭夠   因為全部白雪雪咁   真係好似無煎過咁架 ~

金銀蛋菠菜 - 好耐無食菠菜   又買嚟食下   諗住就咁鹹蛋   但感恩原來屋企仲有隻皮蛋   咁就可以金銀蛋喇 ~

洗埋碗再大清潔廚房   之後即沖涼喇   今晚好趕   因為我要睇 "陀槍師姐"呀 ~

7 點幾就瞓到咁


之後又瞓落張毯度



里奧大人幫我按左手   真係舒服好多   呢排唔係左手痛就右手痛   麻鬼煩 ~

今晚睇埋新聞   又 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言