2021年3月6日星期六

招牌餃子 (外賣) + 自家制咖哩酥 ( 6-MAR-2021 )

家姐同事話卡樂 B 咖哩味薯片好味   又買咗包比我   開心開心 


( 6-MAR-2021  SAT )

今朝鬧鐘響   原來係里奧大人無關佢自己個鬧鐘   我尋晚問佢又話關咗   真係呢   之後再瞓多 20 分鐘就要起身 lu ~

早餐食吉列魚柳餐    8 卦番嚟同我講話佢買嘅時候無哂吉列魚柳喇   我真係早佢一步咋   其實尋日我話食   佢都突然想食   不過估唔到囉   因為佢同里奧大人一樣係怕熱氣嘅人囉 ~


菇場個個唔忙啦   唔係打機就上網   所以次次一到 1 點就會個個準時彈起 ~

里奧大人話同事同佢講   叫你太太食完上面嗰個先食下面嗰個   咁即係無佢份啦   哈哈   我覺得好好笑


家姐去糟糟屋企拎嘢   叫糟糟車埋我放工   因為家姐唔識路   咁接完我就再車糟糟番屋企   之後就去新都城喇   今日行大運也 ~

2 點左右到新都城   家姐話食泰菜   感恩金坊好快有位呢 ~

正宗泰式遊船湯河配黃咖哩拚蒜蓉麵包條 ($45) - 下午茶份量絕對唔講得少   又唔記得要少河粉呀


蒜蓉麵慨包條就好味


香葉肉碎配煎蛋飯 (細) ($45) - 我話好味呀   家姐第一句就問辣唔辣 ?!   真係笑鬼死   頭先我比佢睇個樽仔   佢話裝辣椒油就最好   真係裝咩都要辣   裝沙糖唔得嘅


無諗過咁樣煮雞蛋   哈哈


4 點番到屋企   好掛住 Berry 女呀   佢成日撲向我個肚腩度   一係就揍向我 Pat Pat 度   專揀有肉嘅地方   識貨識貨   哈哈哈哈   撲唔係問題   但真係好鬼大力   次次撲到我大叫話好痛呀 ~

上次家姐已經話 Share   但唔記得   佢尋晚見到就即刻拎定出嚟比我


家姐話: 樂家杏仁糖   送比妳最錫嗰幾個   呢首真係經典廣告歌呢   哈哈


今日 Berry 去打針   咁一入醫生房   醫生好愕然問點解戴兩條狗帶 ?!   事實上 Berry 真係算細隻嘛   家姐話因為走過一次   所以真係好驚   一定要戴兩條狗帶呀   哈哈 ~

咁睇係咪細細隻咁呢



成張梳化都係佢嘅嘢   哈哈


飛撲埋嚟食雞肉


佢真係好鍾意食㗎



家姐訂咗好多嘢比 Berry   但送漏咗 1 條芝士狗骨   之後家姐話唔敢開呀   驚要有証據話真係得 1 條喎   我話有無搞錯呀 ?!   依家佢送漏比妳   而佢都收咗妳兩條錢喎 ?!   唔係送多妳 1 條比妳喎   開嚟食駛咩驚呀 ?!

聞下先


之後就係咁咬


我對住佢話   做咩又唔咬呀 ?!


之後咁樣望我   哈哈哈哈


原來眼瞓




如果塊臉無咁長   係得意啲㗎   哈哈


好可憐咁


我會捉住佢個頭仔係咁索㗎   香香的   同朱仔係同一個味道


比我摸到佢都無覺好瞓   哈哈


家姐無啦啦話我唔鍾意 B 仔佢地   我叫佢唔好亂講嘢呀   係佢嘅狗仔就鍾意   之後家姐話我因為覺得 Berry 身世好可憐   所以特別錫佢   咁事實係喎   佢細細個真係身體好弱㗎   諗起當日話如果醫唔好   要比佢安樂走㗎喇   我喺菇場爆喊呀 ~

今次好感恩呀   Berry 打完針都好精神   又食零食   又一次過食哂自己嘅晚餐 ~

差唔多 7 點走人   又拎 1 袋嘢走呀 ~

買埋水餃就番屋企   今晚要大清潔廁所呀   搞掂哂就沖涼   舒舒服服等里奧大人放工 ~

今日家姐叫燴燴幫手去超市買詩樂氏百潔布   糟糟幫佢買咗 1 箱   之後話都幾重   我話唔重就奇啦   家姐比 10 包比糟糟   6 包比我   4 包比老二   其他就係佢要哂   上次叫家姐留 2 粒椰子糖比我   但我無拎   估唔到佢仲記得   哈哈


里奧大人 8 點左右放工   等佢沖埋涼   9 點先開餐呀 ~

是日懶餐 - 招牌餃子 (外賣) + 自家制咖哩酥

招牌餃子 (外賣) - 今晚煮 10 隻比里奧大人算喇   我都仲係好飽咁 ~

自家制咖哩酥 - 咖哩酥好好味呀   仲有一款係洋蔥雞柳又係好味 ~      

洗埋碗就休息   好開心完全無出汗   所以唔駛再沖身 lu ~

今晚 11 點都瞓喇   出咗去全日有啲攰   哈哈 ~   

沒有留言:

發佈留言