2021年3月30日星期二

菜肉餃拚水餃拚蝦滑 & 炸魚皮 (外賣) + 自家制麵包 ( 30-MAR-2021 )



( 30-MAR-2021  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   尋晚一瞓上床已經瞓得着   好少會咁㗎   哈哈 ~

早餐食芝腿治烘底   好味道 ~


菇場唔忙呀   可以抖下 ~

Lunch Time 出去行陣   差唔多 12 點 15 分先買牛腩河番菇場食呢 ~


里奧大人 Lunch Time 有自家湯飲   真係幸福喇


唔忙又做自己嘢啦   我覺得過咗 2 點半   啲時間好似過得快好多   因為再望個電腦時間已經 4 點   同 8 卦傾多兩傾又已經 5 點 15 分 ~

放工即走   去埋街市買餸就走人   今晚唔會買太多嘢   因為之後放幾日假未必煮飯呢 ~

番到屋企都接近 6 點半   里奧大人無耐都番到嚟   咁叫佢沖涼先喇   未有咁快食得呀 ~

是日懶餐 - 菜肉餃拚水餃拚蝦滑 & 炸魚皮 (外賣) + 自家制麵包

菜肉餃拚水餃拚蝦滑 & 炸魚皮 (外賣) - 我用 1 棵半嘅旺菜做湯底   里奧大人見到話我都好鍾意食呢個菜   哈哈   但個湯真係清清甜甜㗎喎   唔通用菜心做湯底咩   成碗綠色好得人驚嘛   諗緊買唔買炸魚皮好   但最後都係買   不過次次都食唔哂   要留番第晚食呢 ~

自家制麵包 - 里奧大人同事指明比我   咁里奧大人比張相我睇   因為用膠袋包住   我睇得唔清楚   以為有幾個細嘅   咁我叫佢食一個先啦   佢話係咪玩嘢   得一個點可食先喎   哈哈哈哈 ~

洗埋碗就即沖埋喇   抖到 8 點半就睇 "Signal" ~

睇到 11 點都瞓喇   套劇都幾緊張   加上追字幕特別傷神   所以真係睇 1 集   睇完之後就會好快眼瞓   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言