2021年3月13日星期六

點心 (外賣) @ 屋企 ( 13-MAR-2021 )



( 13-MAR-2021  SAT )

今朝里奧大人出咗門口   我都瞓得唔好   想起身但見到只係 8 點   咁無理由咁早起身吖   所以最後都係瞓下   瞓到 9 點都起身喇 ~

刷牙沖涼   之後買完早餐就等家姐接我 ~

本身里奧大人叫我晏晝食埋 Lunch 先一齊探 Berry   但我話要比雞柳比家姐   所以今朝要去家姐屋企呢 ~

家姐話工人話得 3 隻雞翼   叫佢買   但今次佢醒   問咗我有無雞翼先去買   因為佢以為我只係幫佢買包雞柳呀   但我話又係妳叫我買雞柳同雞翼嘅 ~

10 點半食早餐   又唔係話好餓喎 ~


興奮狀態   哈哈   因為等緊零食



難得影到佢咁有動感


之後就會坐定定


又裝下妳咁


同埋一定舔舔脷


開始唔望我喇 



但一見到零食就望到實一實


佢心諗: 比得我未呀 ?!


對眼係追住零食


好激氣咁食   哈哈哈哈   講笑咋   係我影到佢咁樣衰呢


兩隻手仔捧住嚟食


之後又唔食   又要我餵佢


真係好似食薯片咁    我錄比里奧大人聽   佢都話真係好脆咁喎


太細塊比佢呢   我都驚佢咬到我隻手㗎   


好滿足嘅樣   有人餵埋特別好味   哈哈哈哈


見佢咁鍾意食   再比另一塊細嘅



 真係好好味喇


又咬到咁細塊   又要遞比佢食


係咁食   


奸笑


成隻金毛咁


家姐同姐夫出去   咁我坐多陣先走 ~

終於坐喺我隔離


眼瞓喇   所以我幫佢按摩   令佢盡快入睡


想瞓 lu
 


中眼瞓


頭頂啲黑毛又幾得意喎


都仲未瞓


成日 long 住手仔瞓   其實會唔會手痺 ?!


再肥啲就好


咁影就好細隻


里奧大人 1 點幾放工   我都要走喇 ~

2 點 15 分左右食午餐   食完就要去拎嘢 ~

豬扒雞翼蕃茄湯通粉 ($51) - 里奧大人食第一啖就話我鍾意   我以為係好濃蕃茄味   但原來佢話個湯好熱   


蕃茄味唔算好濃   但都好味道   瑞士汁雞翼就勁入味   豬扒都好大件   同埋唔 "鞋"   


招牌菠蘿包 ($20) - 都唔錯   口感豐富   但食到 "呢咁 Hea" 呀   哈哈


離遠睇件蕃茄好似叉燒


話梅柑桔 ($18) - 唔錯唔錯


拎嘢就諗住番屋企   但家姐打嚟話想我幫手去拎嘢   咁無問題啦 ~

不過真係好感恩   因為本身已經諗住搭車番屋企   但咁啱里奧大人要覆公司嘢要遲啲走   所以接到家姐電話嘅時候就唔番屋企先喇 ~

拎完嘢就行陣 APM   之後買埋點心同豬腳薑   最後買埋珍珠奶茶就番屋企   又已經 5 點喇 ~

Happy Lemon 嘅珍珠奶茶都好味道   最緊要珍珠係煙韌   哈哈   


沖埋涼就休息   之後就抹嘢   因為聽日唔得閒呀 ~

7 點左右蒸點心   里奧大人話蒸好快就得啦   本身啲點心係熟同埋熱家嘛   不過我都蒸咗 15 分鐘   哈哈   我唔想食到一半先覺得啲點心係唔熱呀 ~

終於 7 點半開餐   都唔係好夜呢 ~

是日懶餐 - 點心 (外賣) 

點心 (外賣) - 買咗蝦餃皇 + 燒賣 + 雞扎 + 鮮竹卷 + 山竹牛肉   每款只係 $18 都抵食   依家唔敢去飲茶   所以間唔中就好想食點心   哈哈 ~

洗埋碗又再沖涼   之後就抖下 ~

同里奧大人齊睇 Jurassic World   睇到 12 點幾先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言