2021年3月25日星期四

咖哩拉麵 + 豬肉餡餅 + 超甜粟米 ( 25-MAR-2021 )

之前喺 AEON 買嘅 Q TEE 梨   都幾清甜


( 25-MAR-2021  THU )

尋晚發惡夢醒咗   我係驚到成個身硬哂咁   感覺仲喺個夢入面 ~

第一個夢係 CC 同我慶祝生日   仲送條彩色冷頸巾比我 (現實當中我係買咗呢條冷頸巾)   佢仲幫我戴上   之後再拍片紀錄一下 ~

第二個夢係我同家姐 婆婆 阿姨 大食仲有幾個親戚一齊坐直昇機   大食做機師   點知起飛無耐已經成架機倒轉   之後直插落海   好記得當時我知道一定死   仲諗緊得番剪髮一個人喺世上好慘 ~

第三個夢係教友個仔 8 個月前走咗   但佢去旅行已經買定 8 月後嘅節日禮物比我哋   當下我好傷感 ~

最勁係成個夢   我知自己已經死咗   但仲喺人間   之後地獄使者話夜晚 12 點會搵我   CC 話佢都要去   地獄使者真係 12 點拉我入個地方   好記得係有門   CC 話佢都要入去   但使者推開佢   話佢未夠時間 ~

我坐低之後   地獄使者叫我幫里奧大人同另一個人祈禱   我驚到唔知點祈禱   之後我驚到醒咗 ~

嘩   真係咩事呀   明明生日但最後又死咗   哈哈 ~

早餐食餐蛋治   食完真係超級滯 ~


菇場唔忙   今朝有啲攰 ~

個樣好唔順超


Lunch Time 去一田買洗衣液同洗手液   再買 2 支浴室清潔噴霧   家姐講咗兩次話小心重呀   我心諗唔會好重啦   點知放哂落袋真係重   哈哈   拎嘅時候係分開拎係會唔覺重嘅   哈哈哈哈 ~

番到菇場已經 12 點 25 分   要即食 Flakes + 乳酪喇 ~

今次嘅乳酪好稀呀   之前好杰身㗎   食埋呢 4 支唔會再買 lu
 

仍然唔忙   做下自己嘢 ~

里奧大人話呃人嘅   得咁少果乾   我話你第一次食咩


之後再 Send 呢張比我睇   話張相啲果乾好大粒喎   哈哈哈哈


家姐 Lunch Time 入房抖下   但入房無耐   Berry 姐已經瞓緊覺


八耐舜子網絡圖片   里奧大人一見到就話係我心聲   哈哈


放工又同里奧大人一架車   本身諗住去買水餃   但依家要轉陣煮拉麵喇 ~

番到屋企即刻預備   諗住只係焗熱翻熱同煮個麵   估唔到都要一個鐘   接近 7 點半先開餐喇 ~ 

濃縮洗衣液廿菊補充孖裝 ($49.9) / 浴室清潔噴霧 ($12/支) 
潔麗兒潔手液補充裝6包裝 ($42.9) / 潔麗兒柑橘芳香泡泡潔手液 ($12.9)


是日懶餐 - 咖哩拉麵 + 豬肉餡餅 + 超甜粟米

咖哩拉麵 - 尋晚食剩咖哩   所以今晚煮拉麵   咖哩汁撈拉麵   無餸都好正架 ~

豬肉餡餅 - 終於食哂盒蔥阿伯豬肉餡餅   簡直係一個解脫   哈哈 ~

超甜粟米 - 唔想買菜呀   又食罐頭粟米 ~

沖埋涼就休息一下   之後做功課同靈修 ~

里奧大人 8 點半瞓覺   佢話晏晝飲完杯咖啡好反胃   仲係有啲唔舒服   所以想瞓覺 ~

我都好勁呀   10 點瞓覺   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言