2021年3月4日星期四

墨西哥雞肉卷餅 + 火腿粟米湯 ( 4-MAR-2021 )



諗住扮片皮雞   但塊卷餅焗到好脆   係無可能包到雞囉   所以要分開食   哈哈



( 4-MAR-2021  THU )

里奧大人今日 WFH   又陪我食早餐   開心開心 ~


今朝凍咗呀   因為我沖完熱水涼都覺得凍 ~

菇場忙呀   真係無停過手 ~

Lunch Time 要幫里奧大人配鎖匙   搞掂即番菇場喇   落毛毛雨好煩呢 ~

阿齋好搞笑㗎   次次聽到同睇到人哋食酸辣米線   佢就勁羨慕   今日阿花就係食酸辣米線   之後爽又話要食   個個都引佢   我話我唔食都要買嚟擺呀   等妳可以聞下  佢哋即刻話我夠哂賤呀   哈哈 ~

咁我一坐埋位   阿齋以為我真係買咗米線   我話唔啦   今朝好飽   食唔落米線呀 ~

到阿爽買完番嚟   無耐阿花又番埋   但佢哋唔同時間落去㗎   咁我話等妳可以聞耐啲囉   不過佢話我唔可以出聲   因為我無買呀   哈哈 ~


收埋對手仔


之後話咁快瞓着


仍然忙爆呀   所以好快放工 ~

番到屋企即預備   今晚煮新嘢   要多啲時間預備   哈哈 ~

是日懶餐 - 墨西哥雞肉卷餅

墨西哥雞肉卷餅 - 卷餅 3 月到期   我想快啲食埋去囉   咁屋企有雞扒   又早兩晚醃定   配料只係加咗京蔥同青瓜   因為我想有爽爽脆脆嘅口感呢   但牛油果他他醬陣味好難頂   一開成陣格甩底味   嗰一刻真係好想即掉   但我覺得廿幾蚊一樽仔好貴   都係留番囉   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後睇電視喇 ~

我有啲喉嚨痛   唔知係咪晏晝食咗芝士餅   咁里奧大人又話喉嚨有啲唔舒服   要飲啤酒   咁我都飲兩啖喇   無耐真係好好多喎   唔通個墨西哥餅熱氣 ?!   我白鑊烘熱咋喎 ~

今晚 11 點唔夠都瞓先喇   里奧大人就繼續睇 Youtube ~

沒有留言:

發佈留言