2021年3月27日星期六

薄餅 ( 27-MAR-2021 )



( 27-MAR-2021  SAT )

尋晚半夜 2 點幾喉嚨有啲腫脹咁呀   所以即刻用鹽水漱口   希望唔再痛啦 ~

感恩起身嘅時候無再喉嚨痛   但就無咩精神   哈哈 ~

臨起身前發咗個好真實嘅夢   我用新買嘅檸檬味廁所噴霧大清潔廁所   洗嘅時候好多泡同好香檸檬味呀   仲有洗廁所嘅方向同真實嘅係一樣   所以我覺得好搞笑   連發夢都要做家務   係咪咁慘情呀   哈哈 ~

早餐食丁米餐   唉   不過無咩胃口   所以食剩一半   激死我   之得食三文治啦   都唔知做乜鬼叫咗丁米 ~


放工即走   拎埋米線就搭巴士去家姐屋企 ~

家姐早我兩班車   里奧大人就遲我一班車   佢哋都話落車幫手拎米線   不過我話唔駛喎   落得車不如一齊食埋先番屋企啦   哈哈 ~

今日都熱   家姐話開定冷氣等我   但我話唔好呀   因為菇場同巴士都凍呀 ~

一開門   Berry 又係咁樸我   今日佢仲沖咗涼   所以啲毛特別滑   好好摸呀 ~

抖咗 10 分鐘   里奧大人都嚟埋喇   Berry 即刻縮喺梳化底   我哋咪話里奧大人好耐無探 Berry 囉   呵呵 ~

好耐無一齊食嘢喇   勁開心呀   地上最愛嘅人喺我食邊 ~

過橋米線 (重慶三小辣湯底) + 麻辣豬耳 + 紅油雲耳 - 兩碗過橋米線真係份量勁多   大家食完呢餐   都覺得飽到上額頭


次次同佢哋一齊   我就好少睇手機   因為唔怕聽唔到佢哋電話   哈哈 ~

里奧大人就同家姐整電腦   我同家姐就睇 "女神降臨" ~

我灘喺梳化   點知 Berry 放臭屁   佢今日做咗臭屁女王   放咗 3 次臭屁呀 ~

縮入梳化底 



又要八


咪到對眼好實  


出咗嚟又係瞓 


比佢食牛舌片   聽到佢食到 "bi la ba la" 聲   真係好治癒   哈哈哈哈 


好兇狠嘅樣 


牙仔大特寫 


食飽有啲眼瞓   咁我瞓梳化右邊   家姐瞓左邊   Berry 就瞓喺中間   仲要係迫埋嚟   之後仲將個頭仔 "long" 喺家姐條腰度瞓呀   如果向我邊瞓就好啦   哈哈 ~

佢其實已經合埋眼瞓覺   因為佢全程無郁過 


已經瞓緊覺


檸來檸去   揀好位置再瞓 


Berry 係都要咁埋嚟瞓   之後成個頭仔攝落家姐個 Pat  Pat 後面   因為家姐瞓咗覺   佢以為我用腳撩佢


每次睇韓劇   家姐就會問我主角咩名   但原來佢係問主角嘅真名   哈哈   呢樣我無佢咁叻㗎   好多時啲韓劇都係佢介紹比我睇呢   佢自己就睇咗好多套   但我無時間睇嘛   所以真係揀嚟睇囉 ~

我同佢講李修豪真名係叫車銀優   但家姐叫佢做金銀柳   哈哈哈哈   係咪新年花嚟㗎 ?!?!

家姐睇 Opening 話原來有中文名㗎   仲好開心話睇到中文字   里奧大人個樣非常之愕然呀   問家姐平時點睇呀 ?!   笑死我呀   佢以為家姐無字幕都照睇呀 ~

家姐今日超勁開心啦   因為佢之前轉咗 50 吋電視   但睇 Youtube 好散   咁本身條片解像度唔夠   所以好濛   我同家姐都以為電視大咗   所以啲嘢散得咁犀利   佢仲以為 Download 咗嘅戲都會咁散囉   所以唔睇 ~

佢本身用 I-Pad 睇 "女神降臨" 嘛   不過話依家用電視睇好清呀   之後會再重睇一次   哈哈 ~

咁里奧大人同家姐喺餐枱整嘢   我又坐埋去   之後我望梳化底唔見 Berry   原來佢喺餐枱底呀   我都唔知佢幾時瞓咗喺度   真係好得意呀   好似跟住我哋咁   因為之後有一次又係咁呢 ~

喺枱底陪住我哋   之後我哋散開   佢就跳上梳化   好似好跟人咁   抵錫


Berry 又咬家姐隻拖鞋   我睇住佢咬㗎   真係發神經   佢到依家都只係咬家姐對拖鞋   好搞笑 ~

感激里奧大人幫家姐買 Hard Disk 同埋 Download 戲   又幫佢 Download 哂所有相喺 Hard Disk 度   咁家姐唔駛驚無哂啲相 ~

Berry 晚餐


搞掂哂都 6 點   家姐車我哋番屋企 ~

我叫里奧大人沖涼先呀   今晚要抹嘢   因為聽日無時間 ~

抹完就沖涼   勁舒服呀 ~

今晚大家都好飽呀   所以 7 點半先焗熱 3 塊薄餅 Share 食就算   家姐都係食蟠桃做晚餐咋   哈哈 ~

差唔多 7 點 45 分先開餐   食完就睇下 Youtube ~

里奧大人話聽朝番早   咁我話陪佢啦   所以 11 點左右都要瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言