2021年3月7日星期日

蔥阿伯豬肉餡餅 + 招牌餃子 (外賣) ( 7-MAR-2021 )




荷蘭撻 - 真係同家姐由細食到大㗎   之前要喺舊式餅店先有得買   依家美心都有得買喇   仲多咗啲杏仁碎


家姐嘅鄰居老二自家制曲奇   口感酥軟   我同里奧大人都覺得勁好味呀


( 7-MAR-2021  SUN )

今朝 9 點起身   慢版刷牙洗臉整早餐   9 點半先食早餐 ~

因為一陣體力勞動   所以要食 2 塊芝士 ~


10 點就大清潔屋企   今次又執零食櫃同廚櫃   明明已經無咩位   但執執下又好多位   所以我成日要執嘢就係咁解囉   始終買完手快快放入櫃   洗完碗又係手快快放入櫃   根本有位都變無位啦 ~

大清潔埋廚房就沖涼   終於 12 點半可以抖喇 ~

其實今日好潮濕   個人好攰咁   所以頭先大清潔屋企都無咁快呢 ~

咁睇住 Youtube 等里奧大人放工   佢 3 點先放工呀 ~

今日 4 點先食午餐   我同里奧大人講話勁餓呀   哈哈 ~

韭菜肥牛重慶酸辣薯粉 ($42) - 小辣都好辣   食到出汗


麻辣豬潤牛肉湯米線 ($45) - 里奧大人都係小辣   佢都話今次好辣


食完就去姑奶屋企拎嘢   又傾下偈咁啦 ~

見到佢哋間屋   真係無膽都唔好入去   里奧大人今次直接話佢哋兩個都好污糟   但就覺得對方污糟   自己就唔污糟呢個先係問題   我真係笑咗出嚟呀   我直頭再話唔好喺乾淨嘅人面前   成日話自己好乾淨啦   大佬   我哋有眼見嘛 ~

之後又話啲貓係咁咁咁   我話唔駛同我講   我對貓完全無興趣 ~

傾到 5 點鬆啲   里奧大人話走喇 ~

我要去美心買蛋糕   之後就番屋企喇   話咁快又已經 6 點 ~

沖埋涼就可以休息一下   今晚 8 點鬆啲開餐   里奧大人食尋晚剩咗嘅 10 隻餃子   我就食豬肉餡餅   再食埋蛋糕就夠哂飽 ~

洗埋碗就可以抖喇   又睇下電視   話咁快又 11 點幾瞓   係時間瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言