2021年3月23日星期二

燒汁焗鯖魚 + 清甜白菜仔 + 紫菜魚蛋湯 ( 23-MAR-2021 )





( 23-MAR-2021  TUE )

又一覺瞓天光   真的感恩感恩 ~

今朝得 15.5 度咋   簡直係冬天嘅溫度   哈哈 ~

無咩胃口   又食奶醬多   阿姐好好笑   用堅定嘅口吻話: 我知係妳   因為咖啡少奶走甜 ~


菇場唔太忙   咁做 Email Filing 喇 ~

諗住唔出街   不過家姐話想買珍珍薯片   因為 $10 一包好抵   咁我出去買啦 ~

買完再行陣   今日 Lunch 食杯麵   原來已經過期 1 日   好在記得食佢咋   哈哈 ~

一路食一路睇 "女神降臨"   其實每次睇韓劇   真係要睇兩次   因為睇得表情又睇唔切字幕   真係睇第兩次先知原來對白係咁講 ~

阿齋見我睇   佢話佢已經睇哂   佢都覺得套劇好搞笑 ~


菇場唔忙   但又無啦啦好眼瞓   我估係因為頭先睇劇 ~

賀年零食   又係食極唔完


放工即走   番到屋企可以抖下先煮 ~

里奧大人 6 點 45 分放工   我都預備   等埋里奧大人沖涼就再煮出前一丁 ~

是日晚餐 - 燒汁焗鯖魚 + 清甜白菜仔 + 紫菜魚蛋湯 

燒汁焗鯖魚 - 其實我幾鍾意食鯖魚   出面食鮪魚定食都貴㗎   同埋我知道原來鯖魚咁平   仲更加唔會喺出面食呢   哈哈 ~

清甜白菜仔 - 有渣嘅   平時我半斤半斤菜咁買   今晚買一斤就出事   哈哈 ~

紫菜魚蛋湯 - 估唔到煲起來咁多   要分兩餐了 ~

洗埋碗就沖涼喇   抖到 9 點就睇女神降臨 ~

睇到 11 點 40 分   終於追哂成套劇喇   又要抖抖先 ~

臨瞓前   我話呢套劇都帶咗啲訊息出來   笑人地點點點   但就唔會關心人地感受   我話真係 "捧頭當喝"   但我同里奧大人講話係呢四個字   叫佢同我擺番啱位置   佢真係諗㗎   之後好激動話係咪 "當頭捧喝" 呀 ?!?!?!   我話係呀   我笑到流哂眼水 ~

沒有留言:

發佈留言