2021年3月9日星期二

滇二哥雲南米線 @ 新蒲崗 ( 9-MAR-2021 )

紫菜 & 紅腸 & 雲吞酸辣米線 (小辣) ($42) - 今次湯底都辣辣哋


豬軟骨 & 雲吞酸辣米線 (小辣) ($51) - 同里奧大人講話依家湯底味道正常先帶佢食   哈哈


蠔油西生菜 ($19)


( 9-MAR-2021  TUE )

今朝食腿蛋治   其實唔餓   但唔想食多士 ~


菇場唔忙呀   咁都好 ~

10 點半飲咗半杯玫瑰花茶   11 點幾勁暈呀   有種天旋地轉嘅感覺   同埋又嘔   真係好辛苦呀 ~

平時覺得 11 點 45 分 Lunch Time 勁早   但今日覺得勁好呀   哈哈   因為可以快啲休息 ~

我 12 點左右瞓   我要坐直挨住 File 瞓   因為一 "dup" 低頭就勁暈   好在家姐之前買咗個接摩枕頭係有個孔嘅   我伸手入去瞓   咁唔會手痺呢 ~

一瞓就瞓到 12 點 45 分   咁啱里奧大人打比我   我話佢知我勁暈呀   今晚搭的士接佢放工再一齊番屋企   咁唔會阻住佢開會 ~

里奧大人 2 點 Whatsapp 我   話佢已經同上司講咗一陣早啲走   最邪係佢上司老婆今日又頭暈   佢話我可能血糖低   不過我係覺得玫瑰花涼得滯 ~

2 點先食 Lunch   因為開始覺得凍喇   平時咁細食又好啦   哈哈哈
 

2 點半家姐話放工車我番屋企呀   不過我話唔駛喇   里奧大人接我放工 ~

之後 8 卦係咁問我好啲未好啲未 ?!   佢話關心都變煩死   哈哈 ~

其實今日有嘢做   但真係要慢慢做   行路都要慢呀 ~

好搞笑   我同家姐同里奧大人講話可能飲玫瑰花茶暈呀   佢地第一句就話比佢哋飲   佢哋唔怕涼   講嘅嘢又一樣 ~  

里奧大人 5 點 15 分已經到咗   所以我放工都即走喇 ~

食埋晚餐先番屋企   同佢食酸辣米線啦   不知幾開心 ~

食完就搭的士番屋企   抖陣先沖涼 ~

里奧大人 8 點半開會   9 點 45 分開完   算快啦 ~

呢張相   全部都係狗   哈哈哈哈  


終於無咁暈喇   所以差唔多 10 點半都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言