2021年3月11日星期四

鯪魚肉釀三色椒 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 11-MAR-2021 )




( 11-MAR-2021  THU )

感恩一覺瞓天光呀   呢幾晚直頭唔駛開風扇都覺得涼涼哋   所以瞓得好舒服 ~

早餐食芝腿治烘底   勁好味 ~


菇場忙下停下   其實 9 點到 11 點 45 分   只係開咗唔夠 3 個鐘頭工   所以之後 1 點到 5 點半就覺得特別耐咁   哈哈   阿花同 8 卦都係咁同我講㗎 ~

有啲同事住得好近   即係唔駛搭車嗰隻   但都 9 點 15 分先番到   所以我同 8 卦講   我準時走真係心安理得   因為我 8 點 20 分已經番到菇場呢 ~

見有太陽   所以 Lunch Time 都出去行番半個鐘先 ~

今日食 Flakes + 乳酪   唔知點解突然好想食佢呀   但我同阿齋都覺得低糖唔好味囉 ~


仍然忙下停下咁啦   放工就可以準時走 ~

里奧大人 5 點半放工   我番到屋企都要即刻預備喇 ~

是日晚餐 - 鯪魚肉釀三色椒 + 芫茜皮蛋魚片湯

鯪魚肉釀三色椒 - 我煮豉汁嘅時候   里奧大人話超香呀   聽到真係勁開心   咁先令我煮飯有原勳力家嘛   哈哈   今次仍然係咁好味呀 ~

芫茜皮蛋魚片湯 - 次次買魚肉都會順便買鯇魚片   今次貴喇   要廿四蚊   真係湯仲貴過餸 ~

洗埋碗就大清潔廚房   之後即沖涼喇 ~

呢兩日背脊痛呀   但今晚好少少 ~

里奧大人話好攰   10 點 15 分左右都瞓喇   我就睇多陣電視   11 點都瞓 ~

沒有留言:

發佈留言