2007年9月9日星期日

註冊日


諗起里奧大人將要面臨節衣縮食既困窘生活...為的是要買扎花送比我...真係心甜到漏呀...真係估唔到里奧大人會咁睇重結婚週年呢個日子...所以尋日真係由朝開心到晚呀...同好感動呢...

其實之前想買張卡送比里奧大人...但諗起屋企有好多做裝飾既萬用卡...想用果 d 黎送比里奧大人...但諗下諗下覺得咁好似好 cheap 咁唔好既...所以都係唔好送喇...(驚里奧大人唱我成世呀)...

尋晚同里奧大人去和民...因為我好鍾意果度柔和既燈光...同埋最緊要係無咁嘈...我地食左和民沙律 (全份) + 燒雞軟骨串 (醬燒) + 辛辣蕃茄年糕 + 蟹肉壽司卷 + asahi (medium mug)....初初驚唔夠...想再叫其他野食...但食下食下就好飽...真係唔好睇碟年糕 size 細細...好鬼飽肚架...


聽到隔離枱有對年老既母子同一個女仔一齊食飯有傾有講...佢地一路食一路傾....望下佢地啦...原來個女仔係個印傭黎...初初仲以為係一家人添...聽佢地講個工人仲啱啱結完婚番黎....仲同工人講話唔見妳肥既 ?? 個工人話肥左喇...有成 50 kgs 喎...嘩...一聽到話 50 kgs...好羨慕呀...如果係我就好喇...好懷念 50 呢個數字呀...


之後同里奧大人行左陣....睇到有盞床頭燈好靚....$199呀....好貴呢....sales 哥哥話貴買平用同埋比 discount 我地喎....咁....買囉....(橫掂想換床頭燈好耐)....好開心呀....又可以買到自己鍾意既野...

番到屋企第一件事就係查唇彩同扎花影相...第二係連人帶花係咁狂影...仲叫埋里奧大人一齊影...無聊...好在里奧大人肯幫我影咋...影下睇下都搞成半個鐘呀...


之後同里奧大人講...話不如你將 d 花擺落花樽度啦...意想不到...真係意想不到里奧大人溫柔的話好...但當然...最後都係我啦...因為我等左一排都唔見里奧大人有咩舉動...


沖完涼之後都仲係覺得好飽咁...所以就燙衫黎燃燒脂肪...同埋睇下新聞...同里奧大人一睇就睇到 d 人做伸條脷既動作...一齊話係 yoga 既最高境界呀...因為好多年前睇過一本關於做 yoga 既書...一睇就睇到呢個最高境界既動作...嚇死人咩...最搞笑被訪者話做呢 d 伸脷既動作會減退縐紋...唔係嘛...丫大個口唔係應該 d 紋仲勁咩....唔係點解d女人唔敢大笑呀....之後再叫里奧大人丫大個口比我睇下有無紋...係會有勁多紋架 (註 : 因為里奧大人本身年紀老邁好多紋...再加上做埋呢個動作...所以...)...其實唔知有無人信做呢個動作會減退縐紋既呢...


呢兩晚都成 11:45 先瞓呀...因為掛住玩 nds 太鼓玩到唔想停呀...


今朝又係食番芝士火腿菠蘿包 + 涷央 $15 (原來涷熱飲同價架)...不過今次 d 芝士唔係咁溶....不過都好好食...原來菠蘿包走皮係無咁滯架...不過加埋芝士火腿都好飽...唔知自己 up mood 呢...


番到公司老規矩啦...無...野...做...朝早太飽喇...所以晏晝食清 d...車仔麵...菜肉餃 + 通菜 + 米粉  $13...勁抵呀...


今晚係我第一晚讀初級輔導班...希望夠精神啦...haha...聽日我day off....但里奧大人約左老me 做功課呀...人地難得 day off 家嘛...


對唔住呀里奧大人...呢幾晚都出街食...無煮到愛心晚餐...下星期啦...下星期整 d 我覺得好既野你嘆下啦...

沒有留言:

發佈留言