2007年9月24日星期一

赤丸 @ 德福


尋日實在太攰...所以都無番到教會喇...瞓到 11 點先起身...出面已經無早餐食 lu...所以就煮左丁丁...加多杯咖啡...又慳錢又方便 (係里奧大人)...之後喺我洗碗其間...里奧大人就主動話燙衫喇...因為我地又要趕住出去陪深愛既朱朱喇...hehehe...

由於要幫媽咪去東海堂買麵包同旦糕...所以要去地鐵站入面買...里奧大人突然行得好快話等陣先...我心諗...我唔夠瞓已經掹掹地架啦...仲有...地鐵有咩野好睇呀??之後見到里奧大人喺服務中心排隊...原來係換 tamama 比我呀...真係又一驚喜呀...好...感...動...呀...怪錯左佢添...嘩...原來星期六係買 giroro 既 last day 黎架...好在里奧大人有先見之明買左比我咋...唔係我就慘喇...hahaha...

深愛既朱朱...為左....又要再去大排檔...好...悶...呀...不過見到妳開心...里奧大人又見到我開心...佢都應該好開心既...(我覺得)...我真係唔想再食粉喇....所以食左快餐..黑椒牛扒腸仔飯 + 涷奶茶 $20...已經叫左小飯...但都食唔哂...好嘥呢...不過無辦法...真係無咩胃口...

唉...番到媽咪屋企已經成 4 點...咁即係代表抖個幾鍾又要出發探媽咪喇...其實我之前計劃好星期日唔探媽咪...想休息同執下屋...點知主診醫生約左星期日晚 8 點講解裝機情況...咁無計啦...最慘都係家姐同里奧大人...因為家姐星期日都要開 ot...唔開唔得...而里奧大人又做唔到功課...唉...

去到醫院...見到有護士主管同媽咪講解點解要裝接駁器呀...個接駁器係點架等等問題...好左咁啱到左咋...真係感謝神呀...之後再同護士主管講約左主診醫生 8 點...講解病人需唔需要裝機喎...佢話咁不如睇下主診醫生會唔會早 d 黎啦...點知主診醫生 7 點就黎左 lu...話睇番病人情況唔係咁急切要裝機...因為喺可能病人兩年前入院...入院既時候有好多病一齊引發左出黎 (e.g. 血壓高...哮喘...)...咁 d 醫生咪將每一種病既藥都加重左令到心跳慢左...所以依兩日幫番病人減輕番d藥...而病人心跳 ok 番好多...無咁慢...可以食藥控制到...不過裝機都係遲早既事...而呢..裝機好處係會幫妳調節到正常既心跳....唔好處喺病人可能幾年後先裝機..但依家裝左..部機幾年後已經無哂電...要換電池....即係要再做多次咁解...天呀...你想我點呀...有係你地 3 個醫生見議裝...之後主診醫生你話唔係咁急切裝機...裝唔裝係睇下家人既意願...醫生...我見你係想聽你意見咋噃...咁樣我地仲有無信心聽你地講野呀...一時一樣咁...有無離譜 d 呀...真係人都顛呀...不過聽醫生 d 語氣...再加上食藥可以控制到...所以決定唔幫媽咪裝機喇...媽咪聽到話唔駛裝之後開心到不得了呀...咁我地都係既...

之後同埋家姐一齊去 APM 既赤丸食烏冬...家姐話 d 烏冬煙煙韌韌好好食...咪試下囉....好在等左 20 分鐘有位...3 個人叫左熱烏冬加大 + 兩個冷烏冬 + 吉列朱扒 + 日本餃子 + 燒排骨 + 煎肉腸 + 脆爆雞粒 + 天婦羅日本南瓜...個冷烏冬真係好好食呀...煙煙韌韌再試下食熱烏冬...好"林"呀..一 d 口感都無...好在里奧大人話食熱啫....唔係 share 就慘喇...不過見自己同家姐食d 烏冬咁好味...而里奧大人個烏冬又"林 patpat"...覺得佢好似好慘咁...其他小食都 ok 既...細細碟又快...因為間舖頭好細....同埋選擇既野食又唔多囉....過我覺得好抵喎...埋單$115 唔駛加一...我下次會再去....因為 d 烏冬真係好好食呀...

今朝遲大到呀...所以買左 $10 燒賣粉果番公司食...再沖多杯咖啡...搞掂...晏晝無咩胃口...所以去左食白粥 + 炒米粉 $13...抵...

今日 cc 放假...無得 msn..公司又無野做...悶 c 我囉...

好在媽咪今日出院...唔駛再樸黎樸去咁辛苦喇...不過我都會去媽咪屋企食飯同過夜...因為里奧大人本應要喺廠開夜會同過夜...但有個客突然間話要第日早上見...所以咪可以趕番黎香港囉...但之前已經同媽咪講左話會過夜..同埋 d 功課又放左喺媽咪度...所有費時滕黎滕去...索性瞓埋呀...橫掂里奧大人好恨好恨有自己既 free time...

沒有留言:

發佈留言