2007年9月6日星期四

很想念的元綠壽司

尋晚放工真係好攰同作嘔作悶...我覺得係早餐未落格就要食午餐..同埋室內有過多悶氣既關係...所以好唔舒服呀...公司又涷喎...行到街都覺得好涷呀....我又驚坐車會好涷...所以去左 supermarket 兜一個圈...出番黎真係有 d 熱喎...但...一上車又變番好涷呢...之得唔好懶....拎條披肩放喺袋度啦...

同里奧大人講...我真係唔係咁舒服唔想煮飯...里奧大人就話咁食壽司啦 (因為我鍾意食...但中醫叫我唔好食咁多生冷野...所以我比自己一個月食兩次)...


落車行左一陣 jusco...買左兩本 $6.9 既 PM 單行薄...之後再買多本 little twin stars 既單行薄...仲抵 $5.9 咋...總之比我買到野我就好開心...咩唔舒服咩悶氣就會無哂架喇...痴線...(里奧大人都頂我唔順呀...籍口多多喎)...


又係去元綠食...因為我覺得款式多個元氣...有拉麵呀...pizza 呀...小食之類...唔洗淨食壽司咁悶...其實不嬲食開元綠...食到做左會員...之後覺得元氣好食 d...又博老命去食到可以申請會員卡...點知做左佢既會員之後到頭來食番元綠...搞野...


我地食左三文魚 / 素翅 /  炸天婦羅蟹柳既尋司 + 太卷 + 蠔情卷 + 三文魚手卷 + 冷辣辣麵 + 中華沙律 + 麵豉湯...果刻我都夠飽...但 9 點幾就有 d 餓....整左個杯麵食...其實係口痕居多....所以就叫里奧大人食一半先...嘩...佢呀...食哂 d 料呀...成個杯麵得三塊比較大既魷魚片...佢一夾就夾左兩片呀...仲話好飽好飽咁...之後我就真係飽喇...齋食麵...脹死添呀...


之後叫里奧大人食生果...我發覺左好耐...就係里奧大人好興食剩兩三舊就話 : 好飽喇...妳食啦...我初初都會食...但之後就唔會食喇...因為要洗埋個盒...呢個肯定係里奧大人既詭計...咪當我傻呀...


今朝早呢...食左個芝士火腿菠蘿包 + 熱咖啡 $15...(我覺得自己好似 d 男人咁...因為 d 男人好like 朝早食菠蘿包...女人好小食....怕肥嘛)...估唔到個包熱架...d 芝士仲係溶左果隻添...可惜個皮 '林"左啦...索性唔食塊皮 lu...橫掂塊皮好鬼肥...我拻塊皮果陣時...然間好掛住好掛住里奧大人呀...因為里奧大人係永遠唔食皮架 (話熱氣喎)...突然覺得自己好孤零零添...


今朝 cc 請左早上半 day 假...茄子上左廠...里奧大人又彩我都傻...公司又無野做...咁既時候我咪寫下 blog 囉...好在自己識搵節目...唔係就...


今朝我真係好開心好驚喜...因為里奧大人送花比得呀...咁啱個 receptionist 行開左...有個同事叫我收野...(心諗...收咩呀)...一望原來係扎好靚既花呀...再睇埋張卡 d 字跡...係我既里奧大人送比我架...very very very 開心同好感動呀...再睇埋張卡 d 內容...令我眼濕濕添呀...


今日我心情大好呀...多謝您呀里奧大人...我愛您...

沒有留言:

發佈留言