2007年9月27日星期四

雪菜火鴨絲炆米 + 蒜泥油麥菜 + 牛蒡甘筍豬展湯






yiya...瞓到成 11 點呀...好在太興既早餐時間係至到 11 點半咋....唔係又要我出手煮丁丁架...

同里奧大人 share 食黑椒雞扒配厚多士 + 熱檸茶 & 火腿絲通粉拚旦配多士 + 熱檸茶 ($42)...好 relax 呀...我勁鍾意同里奧大人喺太興食早餐...其一 d 野食有水準...其二係 d 坐位好舒服...唔駛咁逼狹...食完就逼里奧大人同我去超市買野...再去街市買重型物品...鴨梨...豐水梨...富士蘋果...講真...我自己一個人真係唔會買咁多生果...因為實在太重喇...而且...里奧大人好自豪有對強而有力既雙臂...這樣子...無謂嘥左佢啦...係咪??...

番到屋企之後...又要再去家品店買 d 野...買完野行經飛髮舖時...里奧大人見到無咩人剪髮...所以話想去剪髮喎...唉...難得放假又去剪髮...好在我番到屋企都好忙...因為要拖地...抹野...執屋等等...仲有燉肉汁...煲川貝雪梨水...無一刻停過呀...時間過得真係好快...沖埋涼已經係 3 點幾...又要食晏喇...所以就咁煮左東東水餃 + 魚腐 + 生麵就算喇...食完坐多陣又到 4 點半喇....又要開始煲湯喇...整完睇左陣報紙又開始煮飯喇...我覺得真係好充實呀...無嘥過一分一秒呀...由於里奧大人想跑步操 fit 身型...所以我要早 d 煮飯...

是日晚餐 : 雪菜火鴨絲炆米 + 蒜泥油麥菜 + 牛蒡甘筍豬展湯

雪菜火鴨絲炆米 - 米粉浸軟...雪菜浸半個鐘至九個字...我試過浸左一陣...食果陣時好咸呀...將燒鴨...雪菜...韭王切絲...我多數會放哂材料兜一陣先放米炒...再加老抽同生抽黎炒炒炒...炒到我認為熱為止就上碟...

蒜泥油麥菜 - dir 碎蒜蓉再加小小磨豉醬黎炒...簡單又方便...

牛蒡甘筍豬展湯 - 牛蒡同甘筍係上次剩左既...唔好嘥...加多舊豬展..果皮同幾粒蜜"早"煲個幾兩個鐘搞掂...我係用日本出既??炭煲煲既...好處係只需煲一個半鐘 (大火半個鐘...之後細火一個鐘)...同埋唔會流失湯既營養...但我見有時間...所以煲左成兩個幾鐘...嘥氣...咁駛鬼買呢個煲咩...

我覺得次次整雪菜火鴨絲炆米都好好食...可能我由細到大都好鍾意食...里奧大人唔駛講都實鍾意食 (我覺得)...之後食菜時...我望到里奧大人食到擰擰頭...原來佢話無咩點做野就無左成日...cher...嚇 c 我咩...仲以為好難食添...無理由丫...用蒜頭磨豉醬黎炒無理由難食家嘛...
又係咁...里奧大人又係話"等我洗碗啦"...我又係咁話"唔駛啦...我洗得喇"...人家講下啫...你可以再問多一次家嘛...

抖左半個鐘就同里奧大人出去跑 lu...不過街好焗...跑左半個鐘就番屋企...沖埋涼就食埋之前買既綠茶紅豆蓉冰皮月餅喇...ha...跑完步食甜野係好好好容易吸收架...所以跑左等如無跑...

今朝食左芝士火腿菠蘿包 (走皮) + 涷奶茶 (小甜)...$15...其實走皮既菠蘿包係咪真係無咁肥架??我唔想肥肥上加肥喎...而 lunch 呢...又係尋晚 d 米粉呀...好悶呀呀呀呀呀呀...唉...番工又悶 (但可以賺錢)...食飯又悶 (但可以慳錢)...咁唯有諗好果方面囉...無野做真係好慘好慘呢....真係搞到悶悶不樂同埋反應都遲鈍 d 架...又唔方便成日周圍行喎...搞到坐圍成 40 幾 50 吋...

不過我依好開心...因為今晚同媽咪...家姐...姐夫...里奧大人去金龍船食晚飯...補番同媽咪做節...咁今日先叫做有番 d 人生樂趣咋...唔係都唔知點捱到 5:30 呀...

你知啦...個個都忙...邊樹敢打擾人家黎陪我丫...

沒有留言:

發佈留言