2007年9月17日星期一

牛蒡紅蘿蔔豬展湯 + 煎釀孖寶 + 沙茶醬炒脆肉瓜





尋日十點要起身喇...因為要番教會呀...咁唔想食西餐...所以就同里奧大人去左熟食街市度飲茶...好 relax 呀...食左雞扎 + 燒賣 + 粉果 + 山竹牛肉 + 咸水角...好飽呀...埋單 30 幾蚊咋...真係好平呀...但...可惜去左一間無咁好食既呢...

崇拜完就同里奧大人逛下個冷氣街市...難得里奧大人又陪喎...所以買左好多野...最開心係買到越式春卷皮..泰國青檸..糖冬瓜...因為唔駛特登出九龍城買嘛...hahaha...其實我買糖冬瓜係因為想整千層糕比媽咪食...但成日唔見有所以唔整 (籍口)...依家買到...係咪即係暗示要我快d 整...嘩...行下行下就挑起左我條掃貨筋添...所以買埋 d 屋企附近街市有得買既野...午花茶..酸梅湯包 + 甜麵豉 + 南乳 + 餃子夾...仲想再買其他野架...但...給里奧大人阻止了
...

之後去 jusco 買左 d 雜糧同埋冰皮月餅...其實想自己試下整架...但係無時間同無咩信心...所以都係買番黎好 d...買左里奧大人鍾意食既味道...就係紅豆綠茶同綠豆蓉喇
...

唉...其實一心諗住同埋里奧大人一齊買餸買生果既...但因為之前買左一袋二袋...里奧大人無手再拎...唯有叫佢番屋企先啦...咁等我自己孤零零買啦...唉...生果好重家嘛...係喎....點解里奧大人唔話不如一陣再一齊落黎買野既??


番到屋企又喺時間食晏喇...所以煮左里奧大人至愛丁丁喇...再加埋支檸樂...正正正正呀...


抖左陣就開始煲湯同燉湯 lu...因為個燉盅買左成幾個月...再唔用就比里奧大人鏟到上天花板架喇...死要買又唔用...所以咪燉 d 肉汁比自己補下囉
...

是日晚餐 : 牛蒡紅蘿蔔豬展湯 + 煎釀孖寶 + 沙茶醬炒脆肉瓜...好清好健康呢...我覺得...

今次唔再高估自己煮野既能力...所以 6 點半就開始預備喇首先係切好青椒同茄瓜...再釀鯪魚肉入去 (雲吞麵舖買的)...之後再切埋 d 脆肉瓜...開始煮野喇...我將 d 孖寶一路煎一路加水同獻汁 (因為驚 d 青椒同茄瓜唔熟)...所以比較嘥時間同埋煮出黎果樣比較衰 d 囉...之後就用左紅蔥頭 (切碎) + 蒜蓉 + 一湯匙沙茶醬黎炒脆肉瓜...終於煮好哂野喇...煮餐咁既餸都要成8點先有得食呀...個幾鐘呀...係要作出檢討呀...

ha...里奧大人一見我拎碟孖寶時就話好香好靚呀...咁都有 d 安慰...問里奧大人呢餐晚飯好唔好味呀...話好味話...d茄 瓜索哂 d 獻汁好好味呀...d 獻汁好好味呀...我話 d 獻汁係現成買番黎..唔係我煮架...之後里奧大人嚇到唔咁再出口讚 d 餸...默默咁喺度食飯...之後我再問 d 湯好唔好飲...里奧大人好真誠真摰咁話好好味喎...真係好清甜呀...講真...d湯又真係好清甜喎...所以我決定黎緊都係煲呢隻湯先...橫掂仲有牛蒡剩番喺度...hahaha...


因為晏晝喺 jusco 買左個大壽包...所以就留肚食...雖然唔係好好食...但食得都好開心囉...唔知點解我一見到壽包就好開心同埋好想食佢呀
...

食埋又到時間睇亞蘇....睇完又到時間瞓覺....星期日真係超級容易過呀........


今朝食左走皮既菠蘿芝士火腿包 + 涷檸茶 (小甜)....$15....勁勁飽 + 勁勁趕呀....今朝好忙呀....所以好快就到左 lunch咁....晏晝又係食番尋晚既餸..............咁點都好過出街食既........


頭先嚇死....家姐話媽咪心口痛....心跳得好快....血壓二百幾....嚇到我心都離埋....好在後尾媽咪打比我話無事咋....話可能頭先驚個工人仲未買餸....煮唔切喎....同埋天生係緊張型....無計....呢樣我都信架....因為我都係嘛....好似初初結婚時....煮完飯成日都心口痛....因為驚d餸唔好食....唔係煮d咩喎....獨弧一味係雜豆 or 梅菜炒肉粒 + 咸旦節瓜瘦肉湯....咁都驚餐死呀....所以依家一煮呢兩樣餸就會不期然諗起初初結婚煮飯時既慘痛經歷....點解慘痛??????係因為里奧大人話好悶呀....來來去去都係呢兩味餸呀..

沒有留言:

發佈留言