2007年9月15日星期六

鯪魚球河 + 腐乳通菜 + 細支裝可樂

由於尋晚要番學...所以要自己食野喇...

放工既時候...條街焗到暈呀...我仲係要坐熱九添...又焗又熱又嘈...咁所以特登早 d 落車行下九龍城...因為我好鍾意行泰國食品舖...但一落車其實有 d 後悔...因為條街實在太焗喇...好在行行下有 d 收穫咋....係泰式甜酸醬 $12+ 一包辣椒粉 $5 ...正...見要番學咋...唔係買埋 d 青檸同石榴子番屋企嘆呀...

行到差唔多夠鐘食野喇...咁就去番上次食果間麵舖...食左鯪魚球河 + 腐乳通菜 + 細支可樂 $24...想唔飲架...但實在太熱喇...籍口 -_-''''"...嘩...越食越熱...我感覺到頭皮 d 汗係湧緊出黎呀...咁熱之得唔食粉啦...一陣仲要行一大段路先番到學校...真係諗起都想喊呀...點知一出門口...原來仲涼過舖頭入面呀...顛架...

番到學校真係有 d 攰...可能出左一身汗啦...不過好在牧師教既手法係好輕鬆同好搞笑...所以好快咁就到放學 lu...好在一出去就見到有巴士...我唔想里奧大人自己喺屋企悶咁耐嘛...(其實佢好忙做功課)...尋晚里奧大人喺屋企附近既巴士站接我...第一時開幫我拎袋...又幾鬼細心噃...之後諗住食街邊檔既燒烤...無既??上次明明有架...唔通要十一點幾先有??好失望呀...所以番到屋企食番個朱古力甜筒補數....hehe....肥死呀....不過我試過兩次喺臨瞓前一個鐘到食左朱古力甜筒...果晚真係可以一覺瞓天光架噃...真架...

今朝要番工呀...所以可以同里奧大人一齊食早餐...我食左沙爹牛肉出前一丁+ 熱檸茶 ...里奧大人就食火腿鮑絲通粉 + 熱檸茶...我真係食唔哂個早餐呀...所以要里奧大人夾硬食埋剩左既 1/3...唔好嘥嘛...橫掂里奧大人每晚又會跑步既...

今朝我同 cc 都好忙...所以無咩 msn...好唔慣呀...之後打比媽咪...媽咪好無尼神氣咁應我...嚇到我心都跳左出黎...原來媽咪肚屙....係尋日晏晝同我飲茶時食左果 d 麵呀...好在我無事...

晏晝會同老公...奶奶...3 姑奶飲茶...又飲茶...同老公由拍拖到結婚成 10 年喇...次次都係同佢地飲茶....唉...真係食 mood 都無味呀...悶...

弊...仲未諗到今晚煮咩添...

沒有留言:

發佈留言