2007年9月24日星期一

鴻星飯局







星期五晚要番學...所以要自己食晚餐...又係食粉...牛丸米 + 腐乳通菜 + 可樂 ($22)...食到好悶呀...因為實在太早食飯喇...唔食又唔得....因為 9:30 先放學...唉...番到學校真係好攰...好想番一半就走...但唔得呢...因為里奧大人接我放學呀...

一出學校門口無幾耐...見到有巴士...即刻跑跑跑去追啦...跑到站度佢居然開車呀...激 c 人呀...兩副老骨頭散哂喇...果晚又焗喎...見到里奧大人一路企一路流汗...好心痛呀..因為我覺得佢好似好老好辛苦咁...好在等左無幾耐就有車咋...喺車度傾下傾下好快番到屋企lu..果晚好想食糖水潤下...所以就去左屋企附近度食糖水 (彩虹同雜果涼粉)...食完真係好心涼...但好赤呀...大拿拿四十八蚊呀...所以我地只可以每季豪一次食果度既糖水咋...

星期六 day off...所以瞓到成 10 點先起身...即刻洗頭沖涼換衫走人...去見我深愛既朱朱...去到媽咪屋企附近先行食早餐...奶油多 + 涷央 $13...後就上媽咪屋企坐下...讀下書等里奧大人放工...再一齊同埋深愛既朱朱食 lunch 喇...差唔多兩點就去大排檔等里奧大人 (由於要帶埋深愛既朱朱...所以食既地方只局限於大排檔)...離遠見到里奧大人...仲見到佢拎住細細既紅色盒仔...係 MTR 既 giroro 黎架...好開心呀...之後拿拿臨叫野食...其實我早餐都未落格...但唔食又比里奧大人鬧...所以就食左碗齋米算喇...清清地...食完又拿拿臨走喇...因為實在太熱熱熱喇...

食完就上番媽咪屋企抖一陣...再出發探媽咪喇...好好好好攰呢...見到媽咪都好精神...心情都唔錯....都好d....因為住醫院真係會好悶同埋好驚既...明白明白...我地探到7點就要走喇...因為約左家姐一齊去紅磡既鴻星同婆婆等人做節呀...去到差唔多 8 點...諗住有得食...但差唔多成9點先開席...唉...大佬...星期日唔駛番工啫...但都攰架...所以好怕同婆婆飯局...左等右等..但都係唔齊人...都係一路食一路等...咁點解唔 8 點食呢??開席時個個都好肚餓...食左乳豬全體..帶子...龍蝦...蟹皇翅...個個都仲係覺得好肚餓....搞笑...之後就黎魚...鵝掌...雞...就開始叫做飽喇...好驚訝呀...因為有我最鍾意食壽包食呀...心諗做節會有壽包既咩...然後突然成隊兵楂住酒杯咁入黎...向我亞 e 一個人敬酒...哦...原來婆婆訂位時話亞 e 生日要加壽包...真係第一次見架咋...婆婆又幾細心噃...hahaha...

...嘩嘩嘩...食完成 11 點 4 呀...番到屋企沖洗完成點幾呀...好攰呀...

沒有留言:

發佈留言