2007年9月25日星期二

茄汁蝦碌 + 梅菜蒸肉餅 + 油麥菜 + 豆腐魚頭湯


尋晚終於可以睇中醫喇...睇到 7 點...咁啱家姐要開 ot 到 7 點...所以可以一齊番媽咪屋企食飯...又見到我深愛既朱朱喇...

由於太肚餓...所以去左超市買d野食...買左兒時回憶既童星點心麵...薯片...朱古力...仲有榴槤添呀...因為里奧大人唔係咁食...所以我襯人多食就即刻買...太肚餓喇...所以坐車時食左包童星點心麵...點知番到屋企唔想食飯...但唔食會比媽咪鬧死...好在 d 餸都 ok 咋...有茄汁蝦碌 + 梅菜蒸肉餅 + 油麥菜 + 豆腐魚頭湯...個湯好好飲呀...因為係奶白色...但真係唔明點解我次次煲魚湯都唔係奶白色既????我依足方法黎煲架噃...why??
尋晚好攰呀...10 點 8 就瞓喇...同埋我 7 點要起身同家姐...媽咪...深愛既朱朱食早餐呀...同家姐share 食左腿旦治烘底 + 五香肉丁火腿雞亦米 + 熱央...飽飽飽....為我平時唔會咁早食早餐架...

番到公司做左小小野就開始種菇 lu...但有好消息...就係今日中秋節放 4 點
...

晏晝同同事 vv 食粉...又係食粉...食左牛孖筋米粉 ($17)...本來唔想出去食既...但佢做埋今個星期尾...咁算啦...咪一齊出去食囉
...

祝大家中秋節快樂

沒有留言:

發佈留言