2007年9月18日星期二

指天椒梅菜炒豬肉 + 炒飯 + 蒸茄子 + 酸齋







尋晚放工突然好想食酸齋...同埋驚無咩餸...所以就去左"自家素食"度買左 $10 酸齋同齋鴨腎...其實果度 d 齋麻麻地好食...但無其他選擇...所以算吧啦...

尋晚可以好他條咁買餸呀...因為淨係買蔥同指天椒...不過都好黑仔...因為我喺街尾落車...諗住街頭有得買指天椒...所以行去街頭...點知無...又要行番街尾...喺度行黎行去...之後見到有皇帝蕉...就買左一梳 $10 孝敬里奧大人喇...

唔知係咪星期一既關係...所以做咩都無咩心機...諗住 d 野唔難煮...所以比自己抖 5 分鐘休息先開始煮飯...是日晚餐 : 雜豆菜脯粒炒飯 + 指天椒梅菜炒豬肉 + 蒸茄子...  

其實炒飯 / 蒸茄子 / 炒豬肉都係好易 (因為豬肉已經醃好左)...但...由於所有配料都要切粒粒...所以即刻變左唔易...

首先我將菜脯...蔥...指天椒...蒜頭切粒...再浸下 d 甜梅菜 (其實唔知要唔要浸既...但我覺得浸左會乾淨 d)...由於我喺唔會用菜刀 (我驚切親 d 手指呀...把菜刀一年都唔知有無用到一次)...所以我次次切粒都係用較剪仔剪既...可想而知要用幾多時間呢...

剪哂d配料就開始炒飯喇...將菜脯粒...蔥粒...雜豆加豉油老抽一齊炒...very good 呀...搞掂之後就整梅菜炒豬肉...因為我鍾意食甜既梅菜...所以用好多糖炒甜 d 梅菜...ok 之後再落 4 隻指天椒同埋 d 豬肉一齊炒...試下味...點知辣到條脷痺左...即刻 "new" 番小小指天椒碎出黎 (因為驚里奧大人頂唔住)...之後教慢火炒...由於時間關係...所以我炒豬肉既時候已經煲滾左水....再跟住個蒸茄子既 recipe 做...煮既時候才將茄子切條...因為茄子一早切定會變啞色 (好肉酸)....放上碟再將蒜蓉碎舖面...蒸十分鐘...之後加蔥花...淋 d 熟油再加豉油...一齊搞掂喇...8 點可以開飯...有進步呀...用左一個鐘咋
...

今次對自己既廚藝都頗為滿意...所以就好有信心咁問里奧大人好唔好食呀...里奧大人話好食呀...仲話估唔到 d 茄子蒸出黎白雪雪...又好味喎...又話之得唔買好盒齋啦...嘥左....要夾硬食...因為有好多炒飯...我帶埋飯仲有一大碗剩呀...所以我黎緊呢兩日 lunch 都係食隔夜炒飯架喇...

好攰呀...又好悶呀...因為一食完飯..里奧大人就會即刻入房做功課...之後就得我一個人喺廳度睇電視睇書...唉...呢 d 日子仲要有成年半比我捱呀...

今朝又係好趕...所以食芝腿治 + 涷檸茶...$16....好貴呀...仲要係趕頭趕命食果隻添...因為我唔想成日坐喺公司...好悶啫...喺食早餐既時候....聽到有一對男女 (40歲掛) 對話...個女食油多時見到塊牛油就同男講想要把刀...男就要黎做咩...女就話想查平 d 牛油....男就好悔氣咁話食油多喺咁成舊食架啦...之後個女就成舊咁食喇...果一刻...我即刻諗起里奧大人...因為佢唔會咁對我囉...如果我要 d 咩既話...佢會問要 d 咩...然後就會第一時間舉手叫人攞既...所以果一刻...覺得里奧大人好好呀...


唉...媽咪入左院添...心律不正同肺有 d 水呀...唉...搞到我無哂心機添...好想快 d 睇媽咪呀...橫掂又無野做...

沒有留言:

發佈留言