2007年9月13日星期四

咸旦皮旦粥 + 韭菜魷魚絲炒麵






尋晚不斷喺度問媽咪點整粥同炒麵...覺得唔係好難...所以就決定整喇...但...事實上我太高估自己了...

材料已經一早寫好哂喇...咁去到街市就即刻買旦麵...因為買粉麵既舖頭比較收得早...好好彩...最後 3 餅都比我買埋...之後買魷魚...$18 呀...估唔到呢 d 膽固醇咁高既野都要咁貴架....不過見媽咪用魷魚黎炒麵整得好味我先買咋...再去買 $2 韭菜...搞掂...


因為里奧大人一聽完 seminar 就番屋企...所以佢早番過我...咁即係代表我要快 d 煮好飯啦...里奧大人尋晚好古怪呀...因為居然主動話洗衫...之後仲燙埋衫呀...果一刻真係老懷安慰呀...


開始煮野喇...首先用煲仔煲粥先...係咸旦皮旦粥...清清地又方便...不過好黑仔...洗完隻咸旦唔小心先跣左落鋅盤...見有小小裂開左...唔理佢照煲熟...點知一開蓋旦黃同旦白飛哂出黎呀....又要再煲個另一隻呀...激死激死...見煲粥滾左...就將皮旦咸旦切粒放落去慢慢煲...搞掂...

第二就係煮韭菜魷魚絲炒麵...首先切魷魚...我將隻魷魚係咁沖係咁沖乾淨去...之後切鬚...但切切下鬚見到有粒淺啡色物體...(已經叫左買魚果人切左隻眼架噃)...咩黎架...斷估應該唔食得...所以用把刀挑左出黎...d 感覺好恐怖呀...(其實果刻已經嚇到半死...因為我由始至終都好驚隻魷魚會翻生)...由於隻魷魚比較大隻...所以切開三份再切絲...見仲係滑潺潺就再沖水...又見到魷魚身入面有 d 紅色物體...想暈呀...之後 bit 出黎睇下係 mood...來係條魚仔黎架...嚇左兩野我已經好驚...有 d 頭暈同想嘔...諗住叫里奧大人切但...我要克服心理障礙...自己黎...不過將會是最後一次整的...

最後炒麵喇...將韭菜 (切條) 同魷魚絲炒熟...再加炒麵兜勻 (我用左兩個麵餅...因為我要帶番公司 lunch...如果唔係既話...1個半都夠)...媽咪就加豉油去炒...而我就用頭抽去炒 (里奧大人超級喜歡食頭抽)...而食既時候就會點桂林辣椒油 + 海鮮醬...好好味架...

天啊...天啊...點解煲粥會咁杰架...煲好果陣時明明好靚架...d 水啱啱好架喎....點解 "cup"左蓋會變成無哂水架...又因為早落皮旦去煲既關係...所以煲粥瘀瘀黑黑咁...好核突呀...



唉...毫無心機 + 強顏歡笑咁拎煲粥出黎...咁開飯啦....再一次受到嚴重打擊呀...


天啊...天啊...點解碟麵會無味架...係咪真係要用豉油先有味架...定係落得小得滯唔夠味呀



唉...問里奧大人餐飯有幾多分...佢眼有淚光想喊想喊咁話有 70 分...yiyi...咁既樣一睇就知係唔好食啦...呃人...之後里奧大人就笑住話 d 粥好似 bb 食 d 糊仔咁...再話 d 麵無味...



不過我覺得個粥好食喎...因為我鍾意食咸旦同皮旦....於個麵都 ok 喎...因為我鍾意食辣椒油...



其實整完呢餐飯已經好攰...但應承左 cc 焗曲奇...因為睇下成唔成功...如果成功就下次去我屋企一齊整曲奇...太開心喇...好成功咁焗到 8 塊牛油曲奇 + 8 塊 m & m's 朱古力曲奇呀...里奧大人仲話好香好好食添呀 (都唔知係咪知我已經唔可以再受任何打擊)...但...開心背後又要再洗再執拾多一次野...好辛苦呀...


尋晚過左時間瞓呀...所以成一點先瞓得着呀...
今朝無咩心機...所以食完早餐先番工...食左菠蘿油 + 涷央 $13....不過我查小小就夠架喇....咁大舊食完會好唔舒服架...cher...咁學咩人食菠蘿油啫...


番到公司有 d 煩野跟...所以時間都過得幾快...晏晝食番尋晚既炒麵...好好味噃...因為好肚餓嘛...



今晚我會再接再厲...炒麵...用叉燒同旦絲黎炒...唔好食既話就以後唔會再整架喇...

沒有留言:

發佈留言