2007年9月20日星期四

車仔麵 @ 大埔



尋日晏晝家姐話我知...醫院打電話黎話媽咪喺度喊...好驚...情緒好唔穩定咁...聽完之後搞到我無哂心機...媽咪...真係妳驚我都驚架...本來諗住睇中醫都唔睇喇...唉...

由於里奧大人又喺大陸既關係...所以只有我探媽咪咋...好在公司附近有車到醫院...所以好快可以陪到媽咪...見到佢無厘精神...肯定驚左成日...無幾耐有醫生黎左...話建議媽咪裝心臟起伏器...因為媽咪係心跳快先要入院...食藥可以控制...等佢慢 d 唔好跳得咁快...但因為媽咪本應係心跳慢...食埋藥變相慢上加慢...比較危險..所以醫生有咁既建議...同埋醫生話呢個係手術仔...只需局部麻醉...一至兩個鐘就搞...傷口約兩吋長...咁呢...個起伏器壽命大約 8 年右....所以 8 年後又要再叉電既...而價錢約 3-4 萬...唔洗咁擔心...

之後家姐黎到...同番佢講醫生頭先話建議媽咪裝心臟起伏器...家姐都話好...然後媽咪話好驚...家姐就問妳驚 d 咩??佢又答唔出...連個工人都話做囉...醫生叫妳做咩咪做咩囉...唔洗驚噃...咪係囉...有咩好驚??做左係對自己好仲駛咩諗咁多啫...仲有喎...妳話做都要等專科病房check 左...再 book 手術室...唔係話做就做...做咩再要拖啫...之後婆婆同大舅父都黎左...唉....婆婆行動不便都黎探媽咪...搞到我都好心痛添...我又要再詳細講多次醫生話咁咁咁比佢地知...婆婆同大舅父諗都唔駛諗就話做啦...做左身體好仲駛咩諗咁多啫...媽咪又喺度喊...又話好驚...驚到朝早無知覺喎...點知大舅父話妳無知覺??咁又點會有知覺話自己無知覺呀...比妳激死...佢咁講我都係度笑...大舅父仲話妳唔做比佢做呀...又話妳咁驚...我地陪妳一齊每人裝一個喇...hahaha....講到痴哂線呀...之後叫我去 book...唔好比媽咪諗咁多喎...但家姐話等媽咪自己親口話做先 book...唔係一陣話好驚都係唔做仲煩...媽咪比我地車輪戰一輪終於話做喇....我就拿拿臨出去同護士 confirm 做手術...隔無耐有個高級 d 既護士同我地講係咪我地同意媽咪做手術...我地話係...但佢話最終都係睇病人同唔同意...媽咪同護士講好驚...護士話個個人做手術都驚係人之常情...明白既...咁妳做唔做手術丫...好在媽咪話做咋...幾驚...

番屋企途中...家姐打黎話媽咪已經轉左專科病房...太好喇...快 d 做埋個手術...咁就大家都安心喇...

個人無咩心機...同里奧大人又唔知食咩好...但又想食 d 濕濕地既野....所以就食車仔麵喇...最緊要係平嘛...我食左辣魚旦 + 豬腸 + 魷魚 + 生菜 + 米粉 ($21)...里奧大人就食左魚旦 + 牛腩 + 生菜 + 米粉$ (16)...再加罐西柚味汽水...正到痺呀...食完拿拿聲番屋企...因為我實在太攰喇...可能頻頻樸樸同埋又擔心媽咪...真係好攰好攰呀...沖埋涼...睇睇下書已經進入睡眠狀態...非瞓不可呀...

今朝喺巴士度又唔想洽...所以拎本書出黎睇...又 ok 噃...無謂嘥左 d 時間嘛...同埋我覺得朝早睇書會入腦 d...因為咁早唔會有任何野諗嘛...

又係咁...又係要食快哽早餐...食火腿芝士菠蘿包 (走皮) + 涷央 (小甜)...$15...very very 飽....但唔緊...因為要幫媽咪買冬薑...橫掂又無帶飯...順便出去食埋同行下...放下 d 悶氣...
lunch 出去食豬手米加菜 ($18)...其實頭先一路行一路諗食唔食好...想食豬手係因為有骨膠原...但又驚係一隻豬手咁第埋黎...之後又喺度諗 d 豬好可憐呀...第時仲買唔買豬肉好呢??好驚呀...但我又唔想食其他果 d 野喎...終於都鼓起勇氣叫左碗豬手米加菜喇...好在唔係成隻豬手咁第埋黎咋...唔係唔知點算好喇...

食完就起程買冬薑...好黑仔呀...諗住去優之良品買...點知執左...咁退而求其次去百佳買檸汁薑...又係無得買...唔係嘛...搞到我好熱呀...之後諗起附近有間舖係買 d 咸酸濕野...就即刻去買...好在有開咋...即刻買左包冬薑同金桔...但我驚唔好食...所以再去 market place 買多包糖...不過估唔到自己會有收穫喎...就係買左支菜油呀...我搵左支菜油好耐架喇...又唔想特登為左支油去 baking d 地方買...所以頭先買到好開心呀...都唔敢同里奧大人講買左支油呀...唔係又話我顛架喇...山長水遠咁重買支油番屋企...umm...都唔明白人地既...

番到公司又喺度種菇 (悶到發霉)...頭先又行到香汗淋漓...依家好眼瞓呀呀呀呀呀呀...

唉...好煩呀...買唔買 MTR 既 giroro 狙擊風扇好呀??八十蚊呀...見到真身又幾得意喎...但八十蚊太貴喇...都係日日去...睇到厭就唔想買佢就算喇...

沒有留言:

發佈留言