2007年9月19日星期三

食棧 @ 大埔

越式拚盆

越式蒸粉包

絲腐乳生菜

尋晚放工即刻去睇媽咪 lu...喺醫院樓下間便利店買d報紙雜誌同日用品比媽咪...cashier 話多謝 $30...好開心啦...以為又有 2 個叮噹 chop...點知原來果間係 OK 黎架...唉...空歡喜一場添...

去到探媽咪果層樓...好奇怪...因為係老人科病房...老人科病房??同埋唔係應該入內科既咩??其實一路行一路都好擔心...因為驚見到媽咪係好無精神同好辛苦咁既樣...好在...見到媽咪都好精神...後一齊傾計...媽咪仲笑到流眼水添呀...真係放下心頭大石咯...然後媽咪又講番因為醫院內科無床位...所以要住老人科病房...之後仲好開心咁話...推佢個嬸嬸話做左咁耐...妳係最後生既一個呀...因為佢推親入黎果 d 都係 80 幾歲老人家喎...咁樣媽咪可能已經開心左成個下晝呀...為媽咪唔鍾意人叫佢做亞婆喎...原來...咩野年紀都係鍾意人讚架...而男人都係一樣...

之後媽咪又叫個工人煮 d 咩咩比家姐食...買 d 咩咩咩...我即刻同媽咪講...妳唔好再諗呢 d 喇下...咁大個人識架啦...唔煮咪出街食囉...唔駛咁擔心架...咁大個人...喺醫院就抖下...由得工人自由發揮啦...佢識煮咩咪煮咩囉...唔駛為呢樣野煩喎....??之後媽咪真係無再諗喎...淨係諗自己聽日想食 d 咩野咩野...咁咪好囉....放鬆嘛....過左陣家姐又黎埋...一齊陪媽咪到 7 點半就走 lu...
走果陣時好鬼肚餓...腦海全部係食物...壽司...車仔麵...燒賣...辣魚旦...牛什河...越南菜...朱古力...不過一坐車個人就好鬼眼訓...me 埋眼想瞓果陣時...表妹打黎...傾左陣...之後再 me 埋眼想瞓時...到家姐打黎...又傾左陣...真係想"洽"下都唔得呀...因為已經差唔多到屋企附近...係時候叫里奧大人落樓一齊食晚飯喇...最後...我都係揀左食越南菜...因為好想食佢果 d 醋...

一入到餐廳...即刻叫左個越式蒸粉包 + 椒絲腐乳生菜 + 越式拚盆....可能真係好肚餓既關係...所以覺得碟菜好好食....之後黎個粉包...又係好好食...因為可以撈醋一齊食...但一見個拚盆就好驚...因為我覺得太多熱氣野同埋太多肉...個拚盆有扎肉 + 越式燻蹄 + 炸雞各 4 件...一塊大豬扒...3 條越南春卷...講真..除左條春卷令我想食之外...其他真係唔想食...因為我好憎食扎肉同越式燻蹄...見里奧大人又唔係點郁...將 d 野 "new" 下 "new"下咁....我就問頭先你有無食小小野等我呀...佢話有呀...淥左個福麵食囉...我即刻話食皇帝蕉嘛...唔好食麵咁飽嘛...之後佢好笑笑口咁話都有食幾隻蕉呀...天呀....咁已經係一個晚餐黎啦...早 d我講嘛...因為本來想叫沙爹...但驚唔夠...所以叫拚盆多 野 嘛...最後咪將 豬 同雞亦比我帶飯囉...太多肉添...但唔帶又嘥...

尋晚真係好攰...沖埋涼睇陣書已經好攰...十點八就瞓喇...一覺瞓天光呀...好開心呢...但點解都係咁攰既...

今朝又係食左個快哽早餐...腿旦治 + 熱央...$14...死啦...又飲咖啡...上左癮添...又係無無聊聊...咁悶...真係一日飲廿杯咖啡都無用呀...晏晝帶左飯...係尋晚食剩既豬扒同雞亦..同埋星期一食剩既炒飯...希望唔會肚屙啦...

之後....又係無野做等放工...

沒有留言:

發佈留言