2007年9月5日星期三

蒜泥白切肉 + 蒸水旦 + 節瓜咸旦瘦肉湯



 

尋晚放工唔知點解好攰好攰...無無聊聊打比里奧大人講我放工喇...咁里奧大人就叫我煮 d 清d既野...因為有飛滋喎...呀呀呀...我本來想話唔煮家嘛...講到咁...唔煮都唔得啦...又要唔熱氣既餸...咁即係得蒸啦...

我淨係諗左瑤柱絲蒸水旦一樣咋...諗左好耐...終於比我諗到節瓜咸旦瘦肉湯 + 蒜泥白切肉...因為我地唔係食好多肉....所以$10 豬肉已經好足夠 lu...仲可以一豬兩味做埋蒜泥白切肉...醒呀...有湯有瓜有肉又有旦...夠哂營養豐富啦 (我覺得)...


拖着疲倦既身驅去買餸...買完餸就慢慢"冷"番屋企...但時間唔等人...因為里奧大人告知已經上車回家途中...所以番到屋企唔理咁多即刻洗手開工...第一係用鍋隔水蒸瑤柱 (因無時間浸軟)...第二係蒸舊豬肉 (因為要煮成半個鐘)...第三係切節瓜咸旦剪豬肉粒黎滾湯 (呢個湯真係滾到好悶....不過勝在方便...所以我用切薯條紋既刀黎切粒...無咁悶呀)..第四係切蒜頭...第五係拻瑤柱絲...之後要出去迴避下...因為雙爐出火...好慶呢...


等里奧大人番到黎就蒸水旦 lu....用史雲生清雞湯既 recipe 黎整...一盒細 size 既清雞湯 + 4 隻旦 + 個人喜好既瑤柱份量...加 d 蔥花同豉油...再加小小熟油...搞掂...之後將舊豬肉切薄片再平放喺碟度...用醬油膏加麻油加蒜泥溝埋一齊淋喺面...(呢個菜式係睇亞蘇喺雜誌教人整既...終於得物有所用喇)...個湯呢...無咩特別囉...整左咁多年...至在有啖湯飲下咁啦...個蒸水旦超好味呀...好滑好滑呀...多謝你呀史雲生...


尋晚異常感動...因...為...里奧大人真係好暴力咁搶左我對手套黎洗碗呀...但男人始終係男人...都係無手尾同唔夠細心...呢...個電飯煲洗完又唔 "cup"好去...d 碗碟又分開哂擺 (有個大既盆放碗碟筷子家嘛)...仲要比我睇到個煲蓋無洗到呀...仲駁咀話洗左添...又唔將廚房個垃圾袋拎出黎掉...抹手布又唔洗番乾淨...里奧大人真係單一方向諗野...就係"只係洗碗"...唉...之後又係要我執番好廚房d野...不過唔駛洗碗真係舒服好多架...唔駛咁熱嘛...不過我都唔係他他條條坐喺度架...我喺度燙衫架...所以...一樣係咁辛苦...


尋晚 11:00 就瞓喇...因為真係好攰...


今朝早諗住食麥記既豬柳漢堡 + 熱咖啡 $12...但原來已經無左喇...cashier 話不如叫個餐啦...仲抵...所以咪叫煙肉旦漢堡餐配熱咖啡 $17.5 呀...心痛死我咯...因為我唔係咁好食薯餅...又熱氣又肥...嘥哂...


番到公司居然有野做...所以無時間睇 blog 睇報紙...但 msn 就絕對無問題...haha...話咁快到 lunch 喇...但未餓噃...灘左二十分鐘先有 d mood 想食...但今次真係好嘥..咁掉左 1/3 呀...因為可能喺唔肚餓既情況下食飯...所以好想嘔...唔想再食落去呀...搞到呢家仲係悶悶滯滯咁...下次都係唔食麥記喇...

沒有留言:

發佈留言