2007年9月10日星期一

day off...悶悶悶



難得 day off...點知里奧大人之前已經約左 meme 傾功課同篤波同食埋晚飯...yiyi...約人之前應該問下我星期六駛唔駛番工嘛...激死...而有線師傅又約左兩點至六點先黎整...最怕係咁...因為咁即係一定要呆喺家中等師傅電話...想約媽咪飲茶都唔得啦...弧零零...

瞓到差唔多成十點先起身...之後就出車(仔)去食早餐...因為泊車(仔)好唔方便...所以就去supermarket 附近既 kfc 食 牛角包 + 阿拉伯加咖啡 $12...好 relax 呢...之後去左 supermarket 掃貨...好唔慣呢...買咁多野要自己推...


番到屋企好有 mood 做家務.....開漂白水抹哂 d 柜呀...門呀...窗呀咁...又拖埋地..洗埋衫....好乾淨呢...出左一身汗...沖個熱水涼好正呀...突然間又心思思想整朱古力...所以就整左 hazelnuts 朱古力....再整埋桂花大菜糕...再煲埋菊花茶比里奧大人清清 d 熱氣....搞到成三點幾先食 lunch...見沖左涼唔想出街...一個人又唔知食咩好...所以就整左盒粟米湯 + 磨菇片...眼闊肚窄...要分隔半個鐘先食得哂...攪到我依家有 d 驚左粟米湯添...

之後睇埋報紙都仲係 5 點幾...得一個人既時間真係好難過呢...好在里奧大人打電話番黎話陪我食晚飯咋...個人當堂開心哂...點幾師傅先到...整到差唔成多 8 點...個人又唔係咁舒服...師傅喺度整野又唔瞓...慘...搞到我無咩胃口...所以叫里奧大人買車仔麵番屋企就算喇...食完就叫里奧大人試大菜糕...問里奧大人好唔好食...點...知...話失左準喎...唔甜同好稀咁既...唔係嘛...我跟住 recipe 噃...但諗諗下上次係實 d...好似只係用左 500 ml 水...但今次跟 recipe 用1500 ml 反而稀左...(因為 recipe 印1500 ml 個 1 字好貼個 5 字...自己又粗心大意無留意到)...唉...我今次仲特登用啫喱杯裝住靚 d 添...yiyi...好唔開心呀...之後再比里奧大人試下 d 朱古力...話好好食喎...咁都好...有小小安慰...


個人真係唔多舒服...所以十點幾就瞓 lu...唉....咁既情況下...應該聽日都唔可以同里奧大人出街慶祝結婚 7 週年架喇...

沒有留言:

發佈留言