2007年9月30日星期日

鴛鴦餃 + 油麥菜 + 超甜南瓜粟米栗子豬展湯




里奧大人的記事簿





尋日同里奧大人食完 tea...就周圍行下再去街市買餸就番屋企 lu...唉...里奧大人由讀書開始我地最大既娛樂就係手牽手行百佳...街市...因為近屋企...可以快 d 番屋企做功課嘛...

番到屋企真係做到無停手...醃肉...煲藥...煲湯...燙衫...執野...統統都係我一手一腳搞掂...因為里奧大人要拚命做功課...我都想讀書做功課...但真係無時間可以插得入...所以決定全日做屋企野...留番星期日先讀書做功課...我幾為頭家呢...hahahaaa...(籍口)...

是日晚餐 : 鴛鴦餃 + 油麥菜 + 超甜南瓜粟米栗子豬展湯

鴛鴦餃 (韭菜豬肉水餃 + 粟米南瓜豬肉餃)
霎時間諗唔到想整咩餸...所以就整餃喇...里奧大人成日話水餃皮好厚身同好飽肚...所以今次好好彩咁買到雲吞皮喇 ($5/半斤 - 約 30 塊)...見次次都係單整一樣餃...又見煲湯材料都有多....所以試整下幾隻粟米南瓜餃無咁悶...同埋好似好健康咁呢...不用雲吞皮真係有難呀...d 皮太薄喇...同埋我唔想剩雲吞皮...包左好多餡...包到脹卜卜...最慘我唔識包雲吞嘛...求其封左口楂埋一舊就當係雲吞包法...見人呀....我都接受唔到咁核突啦...所以求鬼其對摺就算喇...之前仲特登死搵爛搵個餃子夾...原來四方型既雲吞皮係唔得架...要圓型餃子皮先用得呢個餃子夾架咋...今次落左雞粉黎做湯底...感覺無咁淡...但我覺得 d 味好似我細個病既時候...媽咪煲通心粉 d 味咁...超難頂呀...

油麥菜
係大前日剩既...放左喺雪柜...無謂嘥左嘛...掉左又黃又老果 d...都食得既...就咁淥黎食就算 lu...

超甜南瓜粟米栗子豬展湯
買左3斤南瓜 ($9) + 豬展 ($22) + 栗子半磅 ($5) + 粟米 3 條 ($10) ...由於"我會煲好呢個湯"....所以就好有心機好辛苦咁將 d 粟米續粒續粒咁拻出黎....d 南瓜又切到細細件...之後...煲左兩個鐘就搞掂...

開飯喇...見到里奧大人狼吞唬嚥咁掃 d 餃...真係好開心呀...但係 d 皮太薄...好易散哂...所以好難夾呢...下次都係用番餃子皮包好 d...包同食都方便嘛...而個南瓜湯呢...真係好茸好甜呀...杰撻撻咁好正呀...最正係 d 粟米係脹卜卜...咬落去係 "o必" 哂 d 湯出黎架...真係辛苦都值得呀...umm...個菜就無特別啦...

洗埋碗沖埋涼成十點...睇下電視又到十一點幾...之後里奧大人話食埋個冰皮月餅喎...見佢咁有興緻...咪陪佢食囉...唉...肥 c 嚤...臨瞓前食野...仲係要甜品添...

今朝十點要起身喇...因為唔想成日趕頭趕命咁食完野番祟拜...早 d 起身 me me 犘犘慢慢食野好過呀...我地又去左熟食街市食點心...蝦餃 + 雞扎 + 春旦燒賣 + 山竹牛肉 + 馬拉糕...$38...唔知係咪今次唔係咁肚餓呢...我同里奧大人都覺得 d 野麻麻地...下次應該唔會再喺度食點心架喇...

祟拜完之後就行下大眾書店...好開心呢...因為會員買野有 8 折...所以買左記事簿同 schedule book...本 jungle emperor leo 記事簿係我精心挑選比里奧大人架...因為我好鍾意呀...果隻獅子既動態好似我深愛既朱朱咁呀...里奧大人都話好得意...但...一話係買比佢用就好大反應話...下??唔係??我用??男人點用呀??我陰陰咀笑話喺屋企用又唔係帶出街駛咩驚啫...同埋佢見我楂住咁耐又唔放手...所以好無奈咁話唉...好啦...唉...比人知道就 c...粉紅色的記事簿...

之後又差唔多時間 tea 喇...去左大家樂食 tea...我食左燒鴨瀨 + 涷奶茶小甜...里奧大人就食左叉燒瀨 + 可樂...滿足滿足滿足...

沒有留言:

發佈留言