2007年9月2日星期日

又係悶旦 韭菜豬肉水餃 + 灼芥蘭...


星期六晏晝出去拎番部手機...熱鬼辣辣之後又無啦啦落過雲雨...好辛苦呢...好在...今次唔算等得太耐咋...問 counter 點解又壞...佢答話係因為 又再 upgrade 左個再新 d 既底板喎...都唔知係咪...里奧大人果部又無事既...何必偏偏選中我...前年買左部電話又係成鬼日壞...半年整7次呀...係咪架...係咪 3G 仲未掂架...

番到屋企 3 點幾呀...餓到發顛...即刻同里奧大人去大家樂食 tea...又係大家樂 ...

(我覺得大家樂 d 黃光好柔和...心情都靚 d)...我食左 pizza + 蜜汁燒雞亦配可樂....里奧大人食亞伯餐....燒鴨湯瀨配可樂...好好味呢...之後番屋企楂架車(仔)去百佳掃貨...咁啱又做 $50 有95 折...所以滿載而歸呀...其實最主要係難得里奧大人陪我買野嘛...無謂嘥左佢練左好耐對強而有力既雙臂丫...haha...

行下買下番到屋企成 6 點...咁即係又係我最忙既時候....番到去即刻醃好 d 豬肉韭菜...洗菜...整下其他野...搞到差唔多 8 點先食飯 (韭菜豬肉水餃 + 灼芥蘭) ...都好既...因為可以一路睇亞蘇一路食飯...不過今集有 d 無聊...講有個人親眼睇過 4 次 UFO...我覺得佢似撞鬼多 d 囉...

洗完碗...沖埋涼就真係休息...睇下報紙...睇下電視...之後瞓 lu...

沒有留言:

發佈留言