2007年9月29日星期六

孤獨三寶 (牛丸河 + 菜心 + 可樂)


尋晚一放工就走...諗住時間啱啱好啦...點知等左半個鐘頭車呀...心急死我咩...想行一陣街家買 d 野家嘛...打亂哂我 d 計劃...激死...我覺得尋晚好大風...幾驚落雨呀...le le 拿拿去食野之後番學喇...因為我唔想買遮又唔想淋濕個身軀呀...求其搵間麵舖食...食左我既孤獨三寶..牛丸河 + 菜心 + 可樂 ($22)...我真係好攰...想食米粉...點解叫左河粉...激死...因為食河粉個胃會好漲...如我所料...食左半碗粉個胃好漲...抖左陣再慢慢食...好在食哂啫...

番到學校已經覺得好眼瞓好攰...番左幾堂我都無呢 d 感覺...所以好驚會洽眼瞓...因為我坐係較前位置....實睇到妳個衰樣...唉...個 hall 又涷...個 mic 又差...窒下窒下咁...又小左 d 同學比反應....種種因素下...我一路"中"一路聽牧師教講義....我估我應該可能瞓着左...真係極度樣衰呀...唉...如果唔係晏晝同同事 farewell...我絕對唔會喺要番學既日子出去食飯...因為一出一入好攰同好熱架...唔攰至奇...對於我黎講...


終於放學喇...好好彩一出去就有車...所以都好快番到屋企仲買左辣魚旦 + 燒賣 + 白蘿蔔...$12 番屋企同里奧大人一齊食...唔知係咪因為第日係星期六...所以情好好...d 野都好味呢...

之後同里奧大人傾下計...傾到我火都黎埋...事緣係我話同同事朝早喺pantry 洗杯時傾左 10 分鐘計...里奧大人第一句係語氣重重咁話"妳地都好得閒傾成 10 分鐘計..無野做既咩"...大佬...吊頸都要抖下氣啦下嘛...我好反感同里奧大人講...好討厭好討厭你講呢句說話...講真果句...傾計唔代表妳得閒...忙亦唔代表妳多野做...如果我同家姐咁講...佢會好開心咁話"妳就好啦...可以傾下計...我好多野做呀亞妹"...我真係感覺到佢感受到我既開心囉...所以係咪一定要用埋 d 咁既語氣呢...老細見到同事傾計都唔會咁講啦...激死...男女大不同呀...

由於星期六既關係...車程特別順暢...真係可以慢慢嘆早餐喇...點知去開果間無開到...去左另一間...食左沙爹牛肉 + 炸菜肉絲麵 + 涷檸茶...$19....我有個好奇怪既習慣....就係食出面既炸菜肉絲同雪菜肉絲係唔會食 d 肉絲...我覺得食完之後個身會好 dirty...試過食左 1 條仔咁大把...搞到我周身唔舒服....所以以後唔會再食 d 肉絲...其實都幾煩...因為要嘥喺時間 "new" 走 d肉絲出黎... 

番到公司有野做...但無 mood 呢...突然有班大陸廠既管理級人員到左 office...成班自由行呀....最肉酸係企定定比老細介紹比佢地識...仲要上鏡呀...星期六我係超無敵 casual 家嘛...又唔 jel 頭...今期塊面又多粒粒...仲着埋灰色衫添...又肥又肉啦...由於佢地成班人要去飲茶...公司要清人...所以 12:55 可以走喇...5 分鐘都好過無啦...

諗住同里奧大人食 tea...平 d 嘛...橫掂番到屋企都要成兩點...無理由唔食 tea 丫...但仲有成 15 分鐘先到兩點...咪同里奧大人行百佳買野囉...諗住買豬展...點知買下買下又百幾蚊...唉...之後同里奧大人食 tea 喇...食左星洲炒米 + 涷奶茶 同 豉椒排骨飯 + 涷檸茶...$48...嘩...之前食係$18 (涷飲加 $2)...依要 $22 呀...貴左 $4 呀...咩都加...好慘呀...真係要慳 d 洗喇...

沒有留言:

發佈留言