2007年9月14日星期五

韭王叉燒炒麵 + 白灼菜心 + 豆腐紅衫魚湯 + 感觸


hahaha...一於再接再厲煮叉燒炒麵...所以放工即去 market place 買盒叉燒 $19...其實想買$10 (因為我唔鍾意食叉燒...同埋唔想里奧大人食咁多紅肉)...但又唔知有無得咁買...又驚比人鬧買 $10 咁小...所以...就逼於無耐買囉...

尋晚買餸都好舒服....因為買親都係唔重既野....買左斤靚菜心$10....豆腐 $2....紅衫魚 $14.... 


由於一番到屋企就收到里奧大人 sms 已上車...所以要趕快煮飯...務求可以里奧大人一回家就有飯食...hahaha...是日晚餐...韭王叉燒炒麵 + 灼菜心 + 豆腐紅衫魚湯...


唉...諗住好易整...但都差唔多整左成粒鐘...要 8 點幾先開飯...救命呀...


滾湯無難度...係煩 d 啫...因為要煎一煎 d 魚先至可以放落湯度...但點解唔係奶白色既 ??
煮麵無難度...係煩 d 啫...因為要將叉燒同韭王切絲...將 d 麵要用滾水"new" 散去先可以炒...今次改用豉油炒...真係入味好多喎 (我覺得)...其實可能係用叉燒黎炒...


煮菜無難度...係煩 d 啫...因為要浸同埋拻左 d "衣"...食落去就無渣喇...由於唔想里奧大人食咁多蠔油...所以我就爆香蒜泥...之後再淋 d 豉油同麻油喺菜上面...正...


我覺得今次炒麵好食好多...但個湯就麻麻地...因為唔係奶白色 但我滾左成個鐘喇噃
...

之後問問里奧大人幾分先...佢笑住話有 80 分喎
...

cher...比埋果 20 分同情分都唔怕啦...無 d 情趣...


洗埋碗成9點幾....再做下家務....沖埋涼成10點幾....o係屋企既時間真係覺得唔夠駛....眨下眼又過一個鐘....眨下眼又過一個鐘...


今朝起身見到個天陰陰暗暗...個人都顯得比較攰...唯有靠咖啡啦...所以今朝食左腿旦治 + 熱啡 $14...我對咖啡講...飲埋呢杯今個月真係唔想再飲你喇...因為我差唔多連續兩個星期係咁飲咖啡呀鴛央咁呀...咁樣會好傷胃架...又燥...又刺激皮膚喎...最慘呢 d 係心癮...醫唔到眼瞓 
...

晏晝同媽咪飲茶....食左勝瓜鱸魚片炒麵 + 北菇鴨掌 + 馬拉糕....仲有媽咪煲左愛心南"早"北芪比我補補呀....媽咪真係好好呀....i love u...


突然好感觸添...細個窮...但好開心...因為知道爸爸媽咪家姐好錫自己...雖然窮...但爸爸媽咪永遠會用僅餘既錢買零食比我同家姐...唔係一件 share...而係 4 件 4 件咁買...仲係要大 size 果d...好有印象係超大牌既吉百利果仁朱古力...超大條既三角朱古力...超大包既珍珍薯片...仲有花生糖....爸爸係成一大袋咁買番黎....真係食到驚呀....所以依家行親 supermarket 見到呢 d 野食...就好懷念自己細個好開心好幸福...因為知道爸爸媽咪見到我同家姐開心就等如自己開心...用幾多錢都無計既...

家姐呢...細個對我又好好好好好架喎 (依家都係)....因為叫佢做咩就做咩...絕無反抗...媽咪話家姐細個好乖好純好抵錫架喎...因為佢會將自己鍾意既野擺到最後...好野就比哂我...

媽咪話我地細個去大家樂食早餐...我自己食牛扒旦....家姐媽咪就 share 奄列...其實家姐鍾意食牛扒旦...但因為媽咪鍾意食奄列...所以要迫家姐一齊食囉...(因為買三份早餐好貴呀)...家姐妳好可憐啊...所以...我依家買野食比家姐要食到佢驚為止先收手...我要補償番比佢呀
...

爸爸...雖然您離開左我地好多年...但我覺得您只係去左一個比較遠既地方...同埋您會昅住我同家姐...睇下我地對媽咪好唔好...爸爸您放心啦...對媽咪既好只會有多無小架...比埋您果份比媽咪嘛...hahaha...

呀...唔知第時自己會唔會咁捨得將 d 錢買咁多零食比 d 仔女食既呢...umm...我係會既...但里奧大人就...絕...對...肯...定...唔...會...所以仔女既衣食就靠我...住行就靠里奧大人喇...hehehe...


突然有野做...好唔慣呀...hahaha...今晚又要番學...希望有精神啦啦啦啦啦啦
...

沒有留言:

發佈留言