2007年9月23日星期日

鉄板 TEPPAN @ APM

刺身盛合 8 款  

大阪長芋 - 雜錦燒餅  


鐵板日式餃子  


燒雞軟骨串 + 雞腎串  


鐵板雞扒湯拉麵  


$1,888 個西瓜...食左唔知係會點既呢

尋日成日都喺度種菇...種到收工...之後就即刻搭車睇媽咪喇...


好好彩即刻有車...但...我叫落車時...個司機係舉手應我....點知去到醫院附近唔停仲行多成條街...我咪話醫院有落喎唔該...佢喺半路中途停比我...仲係度細細聲 ee 哦哦...我真係頂頂頂頂頂頂佢個肺丫...自己衰左仲咁樣....唔係見你係亞伯同埋...唔係我趕住見媽咪....鏟到你飛起呀...當我落左車發覺四圍都無行人燈...d 車係咁飛黎飛去...d 司機又喺度好疑惑咁望住我....唔係以為我係傻嘛....唔係以為我想自殺嘛...極度樣衰呀我...連黑兩野...係咪咁呀...

去度醫院好在見到媽咪都精神...又食野...個心都定 d...之後又係話好驚好驚...搞到我又驚....我一驚就會控制唔到情緒係咁鬧係咁話家嘛...唉...其實覺得自己都好衰...因為比着我...我都有小小驚既...係小小咋噃...之後心諗我之前做手術係全身麻醉添啦...我唔驚做手術...最驚係要種豆同吊鹽水...d 感覺好恐怖...因為我動作大....好驚扯斷呀...但同媽咪講都係唔明架喇....佢果一刻係唔洗咁驚...因為有人傾計分散左注意力...之後咪又係一樣驚餐飽...

無耐里奧大人同家姐都黎埋...同埋媽咪傾下計...眨下眼就 8 點喇...要走 lu...唉...媽咪呀媽咪...妳知唔知妳一入院我就頂級擔心架...呢幾日我真係身心俱疲...個頭又好重重重呀...

好想食日本野...所以去左 APM 既 TEPPAN...橫掂未試過...一望無咩人既??好驚喎...唔通唔好食??APM 既食肆無理由會咁靜架噃....不過唔理喇....照衝入去....我地三個人...坐o係兩張拚埋一齊既二人枱...最頂癮係得三張椅囉...古古怪怪咁...由於里奧大人生"飛滋"...所以特登叫左碗鐵板雞扒湯拉麵...因為拉麵得兩款..另外一款係吉列黑豚肉...咁熱氣...咁無計啦....而家姐又極度極度肚餓...所以 order 左最快既燒雞軟骨同雞腎串先..之後再 order 鐵板日式餃子 + 刺身盛合 8 款 + 雜錦燒餅 (厚燒)...overall 都 ok 既....除左件雞扒 (乾爭爭)...同埋個燒餅...唔係唔好食...係因為好鬼厚啫...成 2 吋厚呀....簡直係成底糕咁....不過..我地唔想嘥野...咁就每人cut d cut d 咁哽哂囉...所有野都清哂...呢餐家姐係都爭住請...話係補番里奧大人生日果餐飯喎...好在食滿 $220 用恆生卡有88折...原本 $420... discount 左就 $370 搞掂...雖然係家姐請...但我都覺得好貴呢...因為一個人比哂...不過我食得好好好開心喎...可能同埋家姐一齊食啦...

呢幾日好好瞓呀...可能樸黎樸去呀...但都係唔夠瞓呀...不過都好過瞓唔好既...呢兩朝里奧大人唔係上大陸就係聽講座...得我孤零零一個人搭車番工....好失落呀...

今朝食左菠藺油 (走皮) + 涷咖啡 (小甜)...$13...油油油油油油呀...晏晝就會喺公司淥米粉再加尋晚自己求其煎既成塊雞扒...唉...塊雞扒星期一已經醃左...呢排成日探媽咪都無時間煮野...唔煮又驚會"叔"...所以尋晚咪十二萬分既唔願意下煎埋塊雞扒用黎做 lunch 囉...咁大塊...食 c人摩...

諗起聽日 day off 可以瞓晏 d...又可以見到深愛既朱朱...好開心呀...

今日睇頭條...晴天霹靂呀...車路士領隊摩連奴劈炮呀...同球會雙方同意下提早解約呀...人家覺得佢好帥家嘛...睇車仔除左睇舒夫真高同波歷克就係睇佢...因為覺得佢好真性情...靚佬...依家無得睇佢喇...唉...

今晚要番學呀...好攰添...

沒有留言:

發佈留言