2007年9月28日星期五

金龍船 - 龍躉乳豬宴 (半席)

鴻運乳豬全體 - 好好食...d 肥膏入口即溶...但 d 乳豬醬好咸...

柚皮魚湯浸龍躉球 - d 魚好腥呀...

蒜香龍躉頭腩 - 無咩特別...又無野點黎食...乾爭爭

xo 醬帶子螺片 - ok 啦...xo 醬好食嘛

威尼斯海鮮卷 - 好脆...但好油...

鮑蔘翅肚羙 - 無咩特別...旨在食醋...

珍珠軟殼蟹 - d 蟹唔脆既...但 d 珍珠米好甜囉...可能連埋粟米粒一齊食...

鹽焗黃油雞 - 雪藏既...因為有血...好得人驚呀...

清酒一口小籠包 - 咩味都無...

三文魚石窩湯麵 (變身前)

三文魚石窩湯麵 (變身後) - ok 啦...好熱囉..因為太飽喇...

南北杏燉津梨 - 我 d 雪梨水好飲過佢多多倍...

迷你旦撻仔 - 唔熱唔鬆脆既...等我仲叫媽咪襯熱食鬆脆 d 添...

深愛既朱朱 (喺我心目中最完美既狗狗)

尋晚放工真係異常興奮...因為可以見到深愛既朱朱同埋可以同親愛晚屋企人食晚飯...

放工即搭車番媽咪屋企見深愛既朱朱...當然仲要同佢狂影相啦...haha...次次都影到張 memory card 差唔多爆哂...不過無計啦...見相如見狗嘛...

之後同埋媽咪...工人一齊去酒樓lu...無幾耐家姐..姐夫同里奧大人都到 lu....家姐仲醒左我兩支"余均益"辣椒醬添呀...正正正...我地得 6 個人...所以叫左個龍躉乳豬宴 (半席 $950 包 6 罐汽水同半支紅酒)...個名就勁...但係 d 野食就一般...因為好多炸野呀...我地一路食一路傾...不知不覺咁已經過左兩個鐘 lu...係時候埋單找數喇....講明話我同家姐補番同媽咪做節 share 家嘛....點知家姐係都要搶住比...塞番 d 錢比佢又唔要...激死...咁唯有下餐我請番啦...一人一次嘛...

番到屋企都即刻沖涼瞓覺 lu...good night...

今朝早左一個字番到公司附近...所以可以慢 d 食我既早餐...腿旦治烘底走牛油 + 熱央...$15...好耐無試過慢慢食喇...very very good  ...

今朝居然有野做....不過又係好快做完呢...

晏晝同8個同事一齊同vv farewell...去左美心皇宮食...無野食既...來來去去都係果 3 架車...我食左 1 粒干蒸牛肉 + 1 件魚雲 + 1 隻韭菜餃 + 1 隻素餃 + 半條牛腸 + 半件芋頭糕 + 1 個奶皇包 + 細細件旦散 + 4條 菜心 + 半個糯米包...唔夠飽呀...要狂飲茶先得呀...人家 expect 會好多野食家嘛...

番到公司又要種菇喇...

今晚要番學呀...得自己一個人孤零零食野...如果里奧大人可以相陪就好啦...食野買野佢比錢找數嘛...

沒有留言:

發佈留言