2007年11月1日星期四

醬爆牛仔骨 + 超甜粟米粒炒飯






尋日整天都忙到不可開交...簡直令人心力交瘁呀...好在已經諗好時日晚餐...醬爆牛仔骨 + 超甜粟米粒炒飯...唔係就又要出街食架喇

尋晚拎驗血報告...甲狀腺同血液含鐵量都係正常呀...真係好開心...希望中藥真係有果效啦...咁長途跋涉北上...咁辛苦都係值得既...當然最重要都係神既保守醫治啦
拎完報告就拿拿林去街市買超甜粟米...$5 有 3支...好抵呀
由於里奧大人已在途中...所以番到屋企都唔敢怠慢...即刻埋位開工
本來想續粒續粒拻 d 粟米...但咁拻法實在太嘥時間...所以用刀切就算喇...之後再切洋蔥...蔥粒...準備就緒...開鑊喇
醬爆牛仔骨- 黑椒汁同蕃茄汁都食到有 d 悶...所以就用老李既 "醬爆牛仔骨"醬汁...洋蔥爆香備用...之後再煎牛仔骨...再落醬爆汁...洋蔥回鑊兜兩兜就搞掂...好好味呀 
超甜粟米炒飯 - 切既粟米粒有水份流出...而續粒拻既就唔會...仲會有爆既感覺添...今次係一個無肉炒飯...只係用蔥粒 + 粟米粒 + 小小洋蔥粒 + 生抽 + 老抽咁炒...好簡單又好好食...因為我係超鍾意食粟米呀
尋晚里奧大人都幾好...幫手燙衫同掠衫...如果又要我做我肯定咆哮呀...咩都要我做...想辛苦死我咩
唉...做女真係好好好好好好...想食咩媽咪就煮咩...我放工番到屋企係第一時間沖涼...之後食飯...睇電視...同深愛朱朱玩...咩都唔駛做幾嘆呀...依家放工番到屋企第一時間煮飯 (連坐都無時間)...洗碗...做家務...沖涼...可以睇 9:00 既電視劇已經係奢侈品喇...我都想懶架...但都係要自己做....里奧大人次次見親我做家務咁辛苦就會講 : [唔好做啦...一星期做一次咪得囉]...天呀...咩唔係應該話 : [等我黎啦]...點解會咁架 ?? 一星期唔掃塵唔掃地??咁我洗碗都辛苦喎...唔通又一星期洗一?? 救命呀...里奧大人 : 出去食啦....家用照比妳....妳用黎買自己鍾意既野囉...
babymama : 好丫...唔該哂...
里奧大人 : 妳煮得咁辛苦...我負責洗碗啦...妳抖下睇電視啦...
babymama : 好丫...唔該哂...
里奧大人 : 妳沖涼休息先啦...我拖下地...掃下 d 塵...等妳舒服d...妳鍾意乾淨嘛...
babymama : 好丫...唔該哂...
里奧大人 : 妳瞓先啦...我洗埋衫掠埋衫就瞓喇...
babymama : 好丫...唔該哂...
簡直痴人說夢話呀
      

今朝塞車呀...所以要買早餐番公司食...牛肉 + 魚肉燒賣..$10 (人家想要粉果...但番到公司先知到比錯左) + 維他 200% 低脂朱古力奶...$4.6...今勻真係趕頭趕命食喇...費事遲大到仲施施然咁食啦...之後又好忙喇

晏晝帶飯...食番隔夜餸...不過都好好味
我估忙埋呢一日又會無咁忙...咁我就可以過番我 d 優哉悠哉既生活喇

P.S. to MuiMuimui : 老李女友 - 同珍

沒有留言:

發佈留言