2007年11月27日星期二

驚險的 75 折元綠壽司

尋晚放工即刻去探朋友 cc...見佢做完手術後都好精神...個心安樂哂...傾到 7 點幾我就走喇...趕住同里奧大人食晚飯呢...等車時突然間喺度諗...係咪應該比人休息下...唔好同人講咁多野呢...女人真係好多野講呀
晚餐同里奧大人去元綠...又元綠??無他既...因為用埋11月底前用既 75 折 coupon 同埋一客免費迷你花之卷囉...同里奧大人拿拿聲 order 蟹籽 / 蟹籽沙律豆腐皮 / 仲魚 / 火陷帆立貝既壽司 + 吉列炸蝦卷 + 蠔情卷 + 三文魚手卷 + 冷辣辣麵 +  鐵板豆腐 + 迷你花之卷 (3 個麥嘜印花免費贈送)...$129...因為有 75 折...所以咁平...我尋晚入到元綠真係嚇鬼 c 我...因為我比 7 折 coupon 佢地...佢地話 7 折係用到 6 點...嚇到我有 d 頭暈...之後鎮定 d 再摷銀包仲有無其他 75 折 coupon...好在有咋...唔係唔抵嘛...一心諗住 7 折先黎食架咋...依家 75 折都好丫...唉...今次唔知點解好快飽...仲有d食到想嘔嘅感覺...我食既次序係冷辣辣麵..再蟹籽沙律豆腐皮之後再花之卷...樣樣都有醬...所以食到花之卷時已經唔掂...好想嘔...d 醬好漏好漏呀...搞到我無咩胃口食其他壽司添呀...激 c...唔怪之得里奧大人成日都話 d 沙律醬好漏啦...經過尋晚咁食法...真係覺得好漏
番到屋企里奧大人忙覆 email...寫 meeting report...而我就燙下衫..然後沖涼...之後就睇 keroro dvd...好正啊...睇卡通片真係令人好開心...唔駛一路睇一路諗...多麼的舒服啊!!真係好多謝里奧大人用私已錢送呢幾套 keroro dvd 比我呀
睇左一隻 dvd 後再玩 nds 太鼓...玩到 12 點幾先瞓...真係 law lee jin
                   
好好好好眼瞓啊...雖然知一定會遲到...但都要喺出面食完早餐先番工...食左營養豐富既旦牛治烘底 + 熱央 ($15)...好滿足好滿足
番到公司要慢慢做野...因為之前出錯單...好驚再做錯...所以慢慢做慢慢對...原來慢工出細貨真係講得好啱架...所以...我以後做咩都會用呢個宗旨做人

晏晝突然好想食豬扒...所以買左豬扒 + 通菜 + 米線 ($13)...oh...真係又再次嚇餐死...order 左先記得我散紙包張 $20 今朝用左...好在仲有 $18 散紙咋...唔係都唔知叫唔叫人 "new" 番塊豬扒出黎好呀 ??我下次都係唔好嫌煩拎銀包買野食先得喇

沒有留言:

發佈留言