2007年11月13日星期二

灣仔碼頭韭菜豬肉水餃 + 福字麵 + 灼芥蘭

尋日成日做做做...真係好鬼攰呀...所以晚餐都係以簡單為主...就係...仔碼頭韭菜豬肉水餃 + 福字麵 + 灼芥蘭
尋晚放工搭巴士見到有個o靚仔 (睇對腳既長度似 11-12歲) 坐電單車後座...仲要係唔捉住司機...我覺得好危險呀...我肯定唔會比我d仔女坐電單車呀...點得架...拋左出黎點算呀...睇見都牙煙...不過...佢可能係好 enjoy 既...
落車即去超市買一盒灣仔韭菜水餃 ($12.9)...再速入街市買芥蘭 ($10/2斤) + 4 個橙 ($10) + 3 個木瓜 ($10)...之後番屋企開火煲藥喇
一路煲藥一路拻菜...浸菜...其實除左睇火...真係無咩野做...但都好似好忙咁...真係精神緊張呀...到里奧大人番到屋企就開始煮晚餐喇...灼完芥蘭就煮水餃麵...呢餐飯真係易煮...本來想自己包雲吞架...但好攰...所以買急涷算喇
食完...洗碗...抖一個鐘就同里奧大人跑步 lu...但唔知點解我次次徑步都無汗既 ??人家想出汗減肥嘛...
番到屋企即沖涼...之後再食橙...好嘆呀
           
呢排天氣比較涷...所以要早 d 起身煲滾 d 中藥再放入保溫壺...如果唔係等到晏晝飲既時候會涷冰冰好難飲架
今朝食吞拿魚三文治烘底 + 熱朱古力...$15...慢慢食幾好呀


番到公司又有一大疊單要做呀...真係有排忙呀
晏晝同媽咪去翠園飲茶...因為媽咪又煲左愛心北芪南棗豬展湯比我飲呢...太好喇...呢排都無咩湯水補下...同媽咪合力叫左上湯炒飯 (一細碗既楊洲炒飯 + 上湯...即係泡飯啦...唔好食既)  + 桂花龍鬚旦散 (龍鬚糖好味...旦散好鬆脆) + 麻香胡椒包 (好油好漏) + 水晶粉蒸排骨 (好味但好油) + 黃沙豬潤腸粉 (好多豬潤...好味)...今餐我請...埋單 $156.2...好好好飽呀...可能飲左 3 碗湯...所以樣樣都係食剩一半...嘥哂 














番到公司又要拚條老命做野喇...加油加油

沒有留言:

發佈留言