2007年11月4日星期日

住家飯

尋日里奧大人番學...所以得我一個人喺屋企...慘...又唔想讀書住...咁就做下家務...之後睇埋報紙就開始讀書做功課喇
正諗煮定唔煮之間...兒甥女就打電話黎問去唔去佢屋企食飯...我話要遲 d 覆...因為里奧大人番緊學呀...放學之後里奧大人就打黎問食 mood...我話去唔去你家姐度食飯...里奧大人話好...梗好啦...有住家飯食又可以慳番 d 錢
去度 4 姑奶屋企見到已經預備開飯 lu...有茄汁蝦碌 + 豉汁蒸魚 + 蒜蓉炒唐生菜 + 豉油雞 + 叉燒 + 節瓜湯...係幾豐富...但 d 餸無咩味...可惜可惜
之後同里奧大人慢慢行番屋企...very 舒服呢...
由現在起...切生果既重任已經交比里奧大人了...因為我要"封刨"...事緣星期五晚比個刮生果刨刨親手指尾...係咁流血好痛呀...到依家我伸直隻手指都有 d 扯住扯住...所以我係唔會再切生果...真係有陰影架
      

今朝里奧大人要番學呀...所以唔可以番祟拜...而我就用里奧大人一齊起身...因為我一個人唔係瞓得咁好...倒不如早 d起身好過...由於里奧大人約左 meme 食早餐...所以得我一個人食...可憐...求其去左一間餐廳食沙爹牛肉麵配煎雙旦多士 + 熱朱古力...$16...之後就去街市買野...買2磅雞亦 + 2塊雞扒 ($30) + 雜丸 ($20) + 1斤菜心 ($6) + 白果 ($5) + 腐竹 ($5) + 超甜粟 ($5)...滿載而歸咁走喇




諗住 hea 下睇完報紙就做功課...點知睇完報紙之後就瞓着左

沒有留言:

發佈留言