2007年11月12日星期一

煙三文魚凱撒沙律 + 乾蔥紅酒汁燒西冷扒 + 忙碌

尋朝 9 點已經起左身 lu...因為要帶晴晴出九龍灣之後再番教會
同晴晴...里奧大人去 delifrance 食早餐...我食左炸鱈魚柳 + 炒旦及粟米配百吉包...里奧大人就食烘芝士火腿旦法包...而晴晴就食香腸 + 煎旦 + 火腿扒及粟米配九穀多士...全部飲蘋果汁...環境 ok...可能我地坐 sofa 比較 relax...但我份早餐真係好難食...塊魚柳好油又苦...個包簡直係超級隔夜...我覺得有 d 苦苦地添呀...總之就係難食啦...之後埋單...$101...以前唔駛 10%  service charge 架...唔知係咪唔想咁多保險 sales 同客人喺度傾野呢...因為我次次見親都有 3-4 枱係傾保險...飲兩杯野傾兩個鐘...d 食市肯定唔 like 啦...所以我覺得因為咁而收 10%  service charge
送完晴晴去地鐵站...我同里奧大人就開行 turbo 番教會...散會就即同家姐打的去拜祭爸爸....拜祭完就打的去官塘...求其食車仔麵醫肚...因為仲要趕下一場...我同家姐 share 食辣魚旦 + 芝士腸 + 牛柏葉 + 魷魚 + 豬腸 + 生菜 + 米粉 + 忌廉...而里奧大人就食男人餐...牛腩 +  辣魚旦 + 餃子 + 生菜 + 米粉 + 豆漿...$65...d 野食就無咩好食...但個辣汁就好正...好香....唔會辣到妳死死下果隻...但可惜比較油...食完就搭van 去荃灣...之後再打的去拜祭公公...嘩...好在去度先肚屙...唔係就唔知點算好喇...自從 n 年前減肥之後...一食 d 油膩野就會即肚屙...好麻煩


拜祭完公公後就搭 van 落番荃灣...本來想同里奧大人行 jusco $10 店...但家姐話我口唇都白埋...仲敢去咩??所以同家姐道別後就同里奧大人搭巴士番屋企...實在唔多舒服喇...里奧大人話可能頻頻樸樸喎...但我覺得好似成日淨係坐車坐車坐車咁囉
番到屋企附近見吉之島做韓國食品節...所以拖着疲憊不堪既身軀入去睇下有無筍野買...今次里奧大人就有收鑊喇...買左 8 個辛辣杯麵 + 偷聽到人地話好食既海鮮味杯麵...所以買 2 個...之後真係要番屋企 hea 下喇
hea 到差唔多 7 點就出街食飯...唔想食飽肚既野...所以就去食西餐...食左煙三文魚凱撒沙律 配 西柚汁 + 乾蔥紅酒汁燒西冷扒配薯菜 + 餐湯羅宋湯 + 涷檸樂...唉...mood事呀...今日叫親mood 都好難食...西冷扒個汁真係難食到難以形容...好在個湯同沙律ok 咋...唔係比里奧大人丙到9彩之後要我食哂就c喇
番到屋企就睇下電視...雜誌...而里奧大人就懷着興奮既心情咁獨自去跑步...咁我就仍然留o係屋企 hea 下...之後去沖涼...又睇陣電視...里奧大人跑完之後就切生果比我食...今晚好嘆呀












里奧大人今朝要北上...加上係星期一...所以搭車時顯得份外孤單
今朝食腿旦治 + 熱杏霜...$14...好似好耐無食過三文治咁...所以覺得好好食
番到公司大把野做呀...但 holiday mood 仲喺度
晏晝食牛筋米...$18...好味...但食唔哂...

沒有留言:

發佈留言