2007年11月29日星期四

菜遠炒牛肉 + 生炒排骨小菜套餐

放工唔駛煮飯唔駛煲藥真係好鬼嘆...所以就去百佳行下...因為想買麥片做早餐...所以買左 1 盒即沖營養燕麥片 (原味) +  2 盒 nestle 麥片 (高鈣脫脂配方)...去得百佳梗係唔咁快行番出黎啦...所以順便買埋 St. Ives 潤膚露18oz + 透明膠布 + 椰纖果 + 黑胡椒粉 + 手指餅 + 鴨梨 6個...又用左 $140...所以又要開始慳番唔好買其他嘢先得喇
番到屋企他他條條咁掃掃地...拆拆信...收收衫咁等里奧大人電話就可以出街食飯 lu...去好麵膳食咗菜遠炒牛肉 + 生炒排骨配例湯 + 白飯 + 熱柚子茶...$80...不過d餸唔係咁好食...而里奧大人又覺得 d 飯好硬...但為咗慳 d 錢無辦法啦...如果去酒樓食要百幾架...算啦
食完行一陣就番屋企喇...之後就沖涼...一路燙衫一路睇電視...其實都幾辛苦...因為咁樣基本上係聽電視...唔係睇...但係我一心想燙衫...如果唔燙真係會覺得有樣嘢未做咁會周身唔安樂...呢樣嘢真係要戒喇...唔係自己會好辛苦
真係覺得涷同勁乾燥...個鼻哥同喉嚨勁唔舒服...皮膚又乾...去一次洗手間要塗 2 次 hand cream 先得...之後即刻做 mask...我唔想塊粉臉乾爭爭呀...嘩... 一敷塊 mask 真係涷到嗌救命呀...c 啦...冬天最需要做保濕架...咁點算好呀...
尋晚又係成 12 點先瞓...好驚習慣咗呢個時間先瞓呀
                       
今朝天氣真係涷左好多...所以真係唔願起身番工...但...我需要錢...所以簡單一個祈禱就彈起身去梳洗...然後番工賺錢錢錢錢錢錢錢錢錢 
今朝又係 only me...因為里奧大人要見客...坐車既時侯雖然有陽光曬住...但都覺得有d涷...所以好想瞓覺
今朝早左番到公司附近...所以食在早餐先番工...食咗芝士火腿菠蘿包 + 熱杏霜...$15...呢排都好多嘢做...真係有 d 攰


里奧大人突然打黎..話見完客之後要同另一個客上廠...好辛苦呢...我真係要學會儲錢....唔想再亂駛錢...因為里奧大人賺錢好辛苦啊...我真希望可以做到啊
晏晝帶飯...因為尋晚食唔哂...唔好嘥...又可以慳錢...但真係好奇怪...慳慳埋埋 d 食飯錢都唔覺銀包多錢咗...因為多咗嘅錢係會不期然咁買其他嘢...所以基本上係無慳到....就係咁...里奧大人就成日丙到我 9 彩...話知唔知咩叫慳錢 ?? 唔係慳呢樣錢黎買其他嘢叫慳錢...呢頭話儲錢..果頭又買到成屋都係嘢..買咁多煲咁多碟做咩??得兩個人用...買到好似廿幾人用咁...吓??成日話無衫要買衫...買完 d 衫又唔見妳着...又係買到成柜都係..吓??下冊二百字...如果我可以喊到就好啦...用眼淚攻擊....我諗個個男人都會受啩...但我唔會...我只會對佢咀 "篾篾"...因為我好唔認同佢所講嘅嘢...買得多嘢係令到女人會好有安全感...男人你唔明架喇...哼

沒有留言:

發佈留言