2007年11月24日星期六

牛腩米加菜


尋日晏晝要去覆診...但去覆診前先去 ikea 買 1 pack 焗爐碟 ($39.9/2 pcs)...因為抵到爆....所以非買不可
去西龍傳香買左一個惹味肉燥粟米飯團 ($12) 坐車食...食左幾啖唔對路...因為食到有磨菇..雞同肉鬆...都唔係我要個飯團黎既??淡到 c...之後番上屋企放低 d 碟就搭 van 去覆診 lu...
今次好好彩...等左 25 分鐘就叫名...感謝神...因為我甲狀腺同鐵含血量都係正常...醫生話今次食藥食得好好...但我其實無食醫生開既藥...而係一路食中藥調理 (當然無同醫生講...唔係實鬧死)...好感謝神既帶領保守...讓我有一個好既醫師幫我調理身體

等攞藥期間...有一個着住醫院衫衭既男人...問我有無 $5 散紙 ...咁我就比左佢...之後佢就咁講聲唔該就走咗...oh...原來佢唔係"唱"散紙...而係問人攞散紙...咁都得既??比完之後再喺度諗...果男人可能係 d 道友之類既人...因為好人好姐係唔會咁問...但咁多人唔問偏偏要問我既 ??唔通一睇就知我係一個心地善良 (佢眼中傻傻地) 既人
之後番屋企見仲有時間...所以煲埋中藥...之後真係要走喇...因為要去番學呀...去到學校附近既德昌食牛腩米加菜 $18...very very 飽...食完就行下食神傳說....買左一條乳酪糖 ($6.9)...一包 mentos mints ($15)...boss coffee ($10/3罐) 就番學 lu
尋晚真係一堂最值得上既堂...因為係牧師親自做輔導員...真係學到好多嘢呀...希望日後真係可以用到啦
放學就即刻番屋企喇...因為真係好攰...而里奧大人就o係屋企附近巴士站接我放學...又係第一時間幫我拎袋同手上嘅嘢...依次次見我手上有嘢就會第一時間幫我拎...好細心呀...真係幾好咁喎...我應該要學曉好滿足先得






                       
今朝同里奧大人去 olive'super sandwiches 食早餐...我食 egg francorn + coffee...里奧大人食 egg bac dice + coffee...$46.80...好正好 relax 呀...今次仲做埋 member...因為好抵...$50  member fee...但係會比番 $50 cash coupon...仲有 9 折...最正係可以即刻有 9 折嘛...所以唔做唔得啦
同里奧大人傾計...我話好想買相機...點知佢就成日迫我要佢部舊相機...仲要 $1000 賣比我...我話 $300 就買...佢好...但我諗諗下除非我自己出去食先用手機影既啫...喺屋企食既多數都係用佢部相機架喎...而部相機又多數係屋企嘅....隨時用都得啦....駛 mood 用 $300 大元黎買喎...分明搵我笨啦...所以我話 $150 就買...佢話啋我都傻喎...等佢比 d 有需要既人好過...我咪話我咪係有需要囉...佢話好難喇...妳咁樣最多一拍兩散...你話佢係咪痴左線丫






近期最愛既顏色 : black & green


番到公司有野做...但好有 holiday mood...所以...
今日最開心...可以同里奧大人食早餐

今日最最開心係去 jusco買左 1 個盒 + 1 把除塵掃 ($50)...之後  j card 有 5200 積分可以換到 $50 cash coupon...今日同 50 好有緣啊
今日最最最開心又係可以同里奧大人食 lunch...先去麥記買兒童套餐 ($18.5)...因為有 tamama 公仔...之後再去左澳門街食干炒牛河 + 鹹魚雞粒炒飯 + 熱咖啡 + 熱檸茶...$44...等食期間里奧大人突然同我講 : [同妳食飯真係好開心好興奮] ...嘩...好開心呀...居然咁講...所以叫里奧大人講多次比我聽...Oh No原來係自己聽錯...原來里奧大人係話 [就黎聖誕好開心好興奮]...佢又講得細聲...餐廳又嘈...個音又差唔多...等到自己會錯意添




食完行左一陣...再去街市買菜心 ($10) + 雲吞皮 ($5) 就番屋企 lu

沒有留言:

發佈留言