2007年11月20日星期二

終於好味的肉醬意粉 + 隔夜湯

   
尋 日 忙 忙 忙...忙 到 就 黎 顛 呀...
太攰喇...所以放工即刻番屋企 lu...因為番到屋企仲忙仲多野搞...煲藥...燙衫同煮飯 etc......
尋晚唔駛去買任何野...因為屋企已經齊備哂...再加上里奧大人要 8 點半先番到屋企...所以有好多時間比我預備晚餐...
唔想食中餐...所以是日晚餐係肉醬意粉 + 隔夜湯
好簡單既做法...醃好肉碎...切洋蔥條...煮 6分鐘意粉...之後爆香洋蔥...再加入肉碎同一罐細茄膏...茄汁...意粉一齊慢慢火炒...然後我再放喺錫紙盆...再加大量芝士粉...個味道真係唔錯...里奧大人話煮咁多次...今次係最好味...其實我覺得似焗茄汁洋蔥意粉...因為我唔係咁 like 食肉碎...所以只係用左之前買落果小小...食落真係唔多覺有肉碎囉...
唉...本來一心諗住跑步...但食埋飯洗埋碗都已經 9 點半...再抖多一個鐘先跑既話...咪成 10 點半先跑...所以都無跑 lu...同埋我要趕做讀者報告...喺屋企求其做 d exercise 算喇...
                       
尋晚瞓得勁差呀....起身去左兩次洗手間....搞到今朝都有 d 攰...好在今朝可以比我嘆早餐...食左茄旦治烘底 (走牛油要熟旦) + 熱朱古力...$15...份三文治原來有兩隻熟旦咁多架...咁平時唔知係咪又係兩隻咁多既呢??嘩...咁食法真係唔掂喎...膽固醇肯定高呀...下次都係食米粉通心粉之類好 d 喇...


番到公司簡直係打仗...忙到 lunch...又係食番尋晚既肉醬意粉...

沒有留言:

發佈留言