2007年11月2日星期五

赤丸 @ 德福

尋日好忙既時候...skype 睇到里奧大人話一陣會喺我公司附近見客...可以接我放工...嘩...開心死我啦...之後我就加快速度做野...務求第一時間放工走人...差唔多放工時...里奧大人打黎話已經喺我公司樓下既中銀等我...搞到我仲更加心急添...唉...點知落到樓下唔見人既??打比里奧大人啦...問喺邊樹呀??佢話喺中銀嘛...但我都見唔到你既??再講多幾講原來里奧大人去左另一邊既中銀等我...咩咁無記性架...接過一次都唔記得
行到咁上下...里奧大人好詭秘咁笑住話 : [我買左 d 野送比妳呀]...之後就從衭袋拎左包瑞士薄荷糖比我...我都好開心既...但...都忍唔住問係咪食唔哂比我食就話買比我呀??里奧大人笑笑口話 : [係用換購價換架..我可以唔換比妳架]...cher...仲以為係特登去買比我添...都有既...我病既時候囉
里奧大人之後話難得咁早...唔好煮飯行下街啦...我當然唔會抗拒啦...所以就同里奧大人去赤丸食烏冬...食左煎肉腸  ($12) + 炸雞亦 ($15) + 天婦羅甜薯 ($15) + 日本餃子 ($12) +  2 個細既冷烏冬 ($20)...埋單 $74...抵...因為好飽...但見里奧大人個 backpack 有 notebook...所以好鬼重...見咁辛苦梗係唔行番屋企啦...但里奧大人係都要行 (因為好難得咁早放工)...果刻又心痛又sweet 呢...ha...有里奧大人o係身邊....當然係要睇d重形貨品啦....所以就行 ikea...買左 3 隻碟 + 1 pack 隔熱墊...$76...woo...又買到野...太好喇
尋晚真係好涷...等車期間都要拎件披肩出黎...唔係肯定涷病
落車之後因為等過馬路...所以入去 7-11 睇下野...主要原因係條街太涷喇...要避一避 d 寒風...有間 7-11 幾好架...熱既時候就入去涷下...涷既時候就入去暖下...唔錯唔錯
      

今朝里奧大人要北上...所以自己搭車番工...有 d 悶...今朝突然好肚餓...所以食左芝旦治 + 熱杏霜...$14...好飽...飽到無 mood 做野

由於媽咪煲左愛心湯 (北芪南棗豬展湯) 比我飲...所以晨晝去翠園飲茶....食左迷你桶仔飯 ($18) + 鮮竹牛肉球 ($16) +  薑蔥牛柏葉 ($19) + (小心) 流沙飽 ($24) + 上湯蒸粉果 ($24) + 老點黃沙豬潤燒賣 ($24)...再加埋我飲既一壺湯 (4 碗)...湯又好飲野又好食...真係雙重享受呀...今次埋單 $168.3...到我請喇...橫掂簽卡啫












番公司既時候...條街有 d 小販擺檔再加上陰陰涼涼...我覺得好有過年前既 feel 呀...勁正
天氣預測 : 未來一、兩天的早上天氣仍較涼,今日最低氣溫約攝氏十七度,最高氣溫為攝氏二十度,吹清勁北風,離岸海域或高地吹強風。他又表示,明日周末天氣將會轉晴,部分時間有陽光,後日氣溫將回升至攝氏二十至二十四度,下周四「立冬」當天的氣溫亦會和暖,達攝氏二十至二十四度。
快 d 涷啦...我覺得冬天既時候...人既臉孔會詳和 d...心情會好 d...人都靚 d

沒有留言:

發佈留言