2007年11月15日星期四

茄汁蝦碌 + 蒸魚 + 豉油雞 + 灼油麥菜 + 灼菜心

尋晚做左 d 意想不到既事...就係開 ot 呀...o 到 5:55pm 呀...之後約埋里奧大人一齊出發去奶奶屋企食晚飯 lu
尋晚天氣唔錯...所以同里奧大人選擇唔搭 van...而慢慢行去奶奶屋企...我發覺身體好似好左...因為行成 20 分鐘都無喘氣...而里奧大人就慘 d...因為佢揹埋個 notebook...再加上鼻塞....所以比較辛苦 d...係咁扯蝦 (其實我覺得佢係扯蝦...但佢堅持話因鼻塞而透唔到氣...所以扯蝦)...之後又突然沾沾自喜咁話去考消防員...笑 c 人啦....第一...年齡超到唔齡...第二...行兩行就喘...第三...個肚腩又巨....咪玩啦...消...防....員
去到奶奶屋企傾左一陣就食飯 lu...有茄汁蝦碌 + 蒸魚 + 豉油雞 + 油麥菜 + 灼菜心 + 花膠石合煲雞湯...但我晏晝餐仲未消化完...所以淨係飲湯 ..食菜..再食小小魚同雞...食完坐多陣要走喇...趕住煲藥呀...今次真係又食又拎呀...因為奶奶買左花膠同魚翅邊比我...講真...我真係唔識我買呢 d 野...如果買既話分分鐘比人呃...因為 d 人一知妳唔識就會第一時間比 d 貴野妳...再咁講有 d 咩咩咩好...對於我 d 咩都唔識既靚女就好容易墜入圈套架喇...所以貴野都係由奶奶買好
里奧大人尋晚好好噃...見我攰就主動幫我煲藥...算佢啦...難得唔駛煲...梗係第一時間沖涼啦...之後再上網...再做功課...唉...希望今個星期可以搞掂份功課啦
           
里奧大人今朝又要北上...得我一個人坐車咋...但今朝又唔係太多人排隊等車...再加上早左到公司附近...所以我真係可以慢慢嘆早餐喇...又係食腿旦治 + 熱杏霜...$14...唔知幾時會食到厭呢??


番到公司忙到爆炸...連同朋友 msn 既時間都小之又小...其實番到公司係咁做係咁做都真係幾  dry 下
晏晝買車仔麵...食辣魚旦 + 炸菜 + 通菜 + 米線...$14...都幾好味...最緊要係抵嘛...但...又唔知幾時會食到厭呢???


今朝突然好有 mood 着長袖衫...點知出到街又唔係咁涷...仲有 d 熱添...激 c 我呀...

沒有留言:

發佈留言