2007年11月18日星期日

魚香茄子 + 三文魚扒 + 紅豆年糕糖水

唉...里奧大人又番學...得我一個人弧零零喺屋企...不過我有好多野做...所以都唔覺悶...做既野係醃豬肉...醃牛仔骨...執下屋...洗下衫咁...要做完先開始讀書...讀左一個鐘真係好悶呀...所以扒係張枱到瞓左 20 分鐘...瞓到里奧大人番到屋企先醒
之後好精神咁煮是日晚餐...魚香茄子 + 煎三文魚扒...
魚香茄子
- 將兩條茄子好細心咁切條...之後炒香茄子備用...再爆小小肉碎...再將茄子回鑊...然後用我殺手揀...老李魚香茄子醬黎炒...真係好似出面食果 d 咁架...其實再加 d 指天椒仲正...但因為仍在服用中藥期間...所以唔可以食辣椒...可惜可惜

煎三文魚扒 - 第一次煎...個亞姐話就咁解涷就可以煎...當然信佢啦...但煎既時候好腥...所以即刻落大量黑胡椒粉...食既時候真係無咁腥...好彩好彩
好想好想食糖水 (因為年糕就黎過期)...所以就整左紅豆年糕糖水...係用即食日本紅豆 + 日本年糕...好好好好好好好好味呀
之後心血來潮想睇無線...想睇肥姐有無出場...終於見到佢喇...見佢瘦左咁多真係好心痛...再加埋螢光幕 show 肥姐以前肥嘟嘟個樣...真係忍唔住喊左出黎呀...講真...我覺得肥姐咁辛苦都撐黎係因為想欣宜有曝光機會...唉...欣宜由始至終都無觀眾緣...搞咁多野做咩丫...我覺得全晚最感動係李司棋謝詞果刻...因為佢講 : [我咩都唔憂慮...因為神的恩典夠我用]...oh...真架...我真係覺得神比左好多好多恩典我呀
睇完無線睇有線...訪問梅媽媽....又係喊...又係講錢...我真係相信佢成日喊成日咁傷心唔係因為亞梅走左...係因為佢無人比錢佢駛...好心啦...咁老...咩都化啦...仲睇錢睇得咁緊要做咩丫...成日淨係錢錢錢...好煩呀
諗住睇電視 relax...點知越睇越心 up
            
今朝 10 點起身立即梳洗...同里奧大人落樓下餐廳食早餐...食腸旦麵 + 熱咖啡...而里奧大人就食五香肉丁米 + 熱華田...$34...之後打的番教會...勁舒服






祟拜之後就同里奧大人慢步番屋企...見到 jusco 仲做緊韓國食品節...最吸引係 cashier 無人排除嘛...所以同里奧大人旋風式掃小小貨...話慳話慳又用左 $120...之後去街市買 1 斤油麥菜 ($6.5) + 2 條紅蘿蔔 ($7) 咁就番屋企喇
番到屋企又係時候 tea 喇...企次整熱狗...每人 2 隻....唔好睇細細條...初初仲驚唔夠飽添...但食完就覺得勁飽...脆卜卜既熱狗真係好好好好好食呀




戰利品

沒有留言:

發佈留言