2007年11月19日星期一

干燒牛仔骨 + 蒜蓉豆豉炒油麥菜 + 炒飯 + 花膠螺片紅蘿蔔豬展湯

   
尋日晏晝 tea 完就開始煲湯 lu...今次煲花膠螺片紅蘿蔔豬展湯...要煲成 3 個鐘架...所以早 d 煲可以早 d 食晚飯
之後開始讀書...太好喇...終於讀完可以做讀書報告喇
是日晚餐 : 干燒牛仔骨 + 蒜蓉豆豉炒油麥菜 + 炒飯 + 花膠螺片紅蘿蔔豬展湯...
干燒牛仔骨 - 牛仔骨之前醃好左...所以就咁煎就搞掂...我用韓式牛肉醬汁醃...所以唔需要再做任何獻汁...very easy...
蒜蓉豆豉炒油麥菜 - 就咁dir 碎蒜蓉同豆豉...之後炒炒炒到熟就得...very very easy...
炒飯 - 用生抽...老抽...蔥粒同旦係咁炒炒炒...very very very easy...
花膠螺片紅蘿蔔豬展湯 - 花膠浸一晚...再用大量薑蔥小量燒酒出水....螺片同豬展又要出水....紅蘿蔔切靚靚...煲3個鐘搞掂...very very very very easy...
食完洗完抖一個鐘就用里奧大人跑步 lu...今次好好呀...因為我終於可以跑步喇...其實次次我都係徑步...一跑親就心口痛...但尋晚心口一 d 都唔痛...好開心呀
番到屋企沖涼後再食木瓜...好健康呀...但...尋晚 12 點先瞓呢
                 
今朝里奧大人要見客...又係 only me 搭車...而個天又陰陰暗暗...好淒慘呢.
唉...又遲左呀...所以買燒賣粉果 ($10) 番公司食...今日又係好充實呀...i like it
今朝 cc 好早打黎話換新假期一書三冊既旅遊書...喺 9 點 2 已經無得換喇...仲話聽到有人講話有 d 人朝早 6 點幾已經喺 7-11 門口排隊等換書喇...顛架...9 點 2 咁早已經無得換...真係好驚唔會再出呀...嚇到我即刻打比里奧大人...話官塘無得換...你去尖沙咀見完客就即刻幫我換啦...隔左無耐...里奧大人打電話黎第一句就話 : [下世都係唔做妳老公喇]...真係聽到我一頭煙??原來里奧大人特登喺九龍塘 mtr 出閘幫我換旅遊書呀...仲搞到遲左見客添呀...里奧大人真係好好好好呀
無幾耐 cc 又打黎話佢老公咁啱去九龍灣...所以都係去埋九龍塘換比佢...費事煩喎...cc 老公同里奧大人真係幾慘噃...因為有個精神緊張既靚老婆

晏晝帶飯...因為要慳慳慳慳慳慳慳慳

沒有留言:

發佈留言